🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40144.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اینتل مودم های پرسرعت جدید 4G و 5G خود را معرفی نمود

کمپانی بزرگ اینتل از چیپ های مودم جدید خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G LTE رونمایی کرد. غول سازنده چیپ ها وعده داده مودم های جدید از لحاظ سرعت و کارایی هر ...

کمپانی بزرگ اینتل از چیپ های مودم جدید خود با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G LTE رونمایی کرد. غول سازنده چیپ ها وعده داده مودم های جدید از لحاظ سرعت و کارایی هر حریفی را به چالش خواهند کشید.

چیپ های سری XMM 8000 همان سلاحی هستند که اینتل برای ورود به نبرد 5G برای خود تدارک دیده. این مودم های جدید هم می توانند در فرکانس های بالای میلیمتری و هم در فرکانس های پایین کمتر از ۶ گیگاهرتز به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خوبی عمل کنند.

اپراتورهای موبایل قصد دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از هر دو طیف برای پوشش شبکه نسل بعد استفاده کنند، چرا که فرکانس های بالا تضمین کننده سرعت انتقال دیتای بالاتر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و فرکانس های پایین برای تحت پوشش قرار دادن محدوده های محصور در چندین لایه موانع فیزیکی (همچون دیوارها و سقف ها) به کار خواهند آمد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نخستین محصول از سری مودم های 8000 اینتل XMM 8060 نام خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - داشت. این چیپ علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بر پشتیبانی از دو طیف فرکانسی شبکه نسل پنجم، به خوبی بسترهای قدیمی تر تا 2G را تحت پوشش قرار می دهد. پشتیبانی از شبکه 4G برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مودم مذکور بسیار حائز اهمیت است، چرا که تصور می شود تا سال ها پس از آغاز به کار شبکه 5G (از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال ۲۰۲۰) شاهد استفاده از اتصال LTE در بسیاری از نقاط دنیا خواهیم بود. اینتل انتظار دارند نخستین دیوایس ها مجهز به مودم مذکور در میانه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های سال ۲۰۱۹ روانه بازار شوند.

همان طور که پیشتر گفتیم، شبکه 4G دست کم تا یک دهه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیگر در میان اپراتورها از سکه نخواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - افتاده، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بنابراین اینتل نیز تلاش کرده با عرضه مودم جدید XMM 7660 همچنان رقابت خود با بزرگان بازار را حفظ نماید. چیپ مورد بحث با حداکثر سرعت دانلود ۱.۶ گیگابیت بر ثانیه نسبت به سریع ترین چیپ مودم حال حاضر (محصول تازه هوآوی) با رکورد ۱.۲ گیگابیت یک پیشرفت چشمگیر به حساب خواهد آمد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

برای مقایسه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بد نیست بدانید که مودم به کار رفته در چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ -که در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اکثر موبایل های پرچمدار امسال حضور دارد- در نهایت می تواند به سرعت دانلود ۱ گیگابیت بر ثانیه برسد.

برای رسیدن به این سطح از سرعت اینتل چند تکنولوژی اختصاصی را برای مودم خود تدارک دیده است. از جمله فناوری «MIMO» (مخفف Multiple Input Multiple Output) که می تواند با برقراری اتصال های ورودی و خروجی متعدد پهنای باند در دسترس را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

کمپانی رقیب یعنی کوالکام نیز با قدرت تمام در حال کار روی عرضه چیپ مودم جدید با قابلیت پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پنجم است. اسنپدراگون X50 به عنوان نخستین نمونه از این مودم ها می تواند در باند ۲۸ گیگاهرتز تا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک گیگابیت اطلاعات را در هر ثانیه منتقل نماید. کوالکام  که در توسعه مودم های جدید خود تمرکز ویژه ای را روی توازن میان عملکرد و مصرف انرژی قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone