🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40143.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

درخواست غرامت چند میلیون دلاری پولاروید از فوجی فیلم برای کپی ایده فیلم با حاشیه سفید

کمپانی پولاروید (Polaroid) بیش از یک دهه است که دیگر دوربین های فوری و فیلم عکاسی مناسب آن را تولید نمی کند و در عوض گواهی استفاده از برند خود را برای تولید محصولات دیگری ...

کمپانی پولاروید (Polaroid) بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - یک دهه است که دیگر دوربین های فوری و فیلم عکاسی مناسب آن را تولید نمی کند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - و در عوض گواهی استفاده از برند خود را برای تولید محصولات دیگری چون تلویزیون، تبلت و حتی پهپادها واگذار کرده است. با این حال کمپانی مذکور به تازگی از شرکت فوجی فیلم برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - کپی ایده فیلم عکاسی فوری با حاشیه سفید درخواست غرامت کرده است.

فوجی فیلم از سال ۲۰۰۸ که پولاروید تا حدود زیادی پای خود را از صنعت عکاسی کنار کشید، با تولید دوربین های فوری سری Instax و فیلم های مناسب آن کسب و کار نسبتاً خوبی را برای خود رقم زده است. حالا این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - شرکت شکایت نامه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - در دادگاه ایالتی نیویورک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - به ثبت رسانده و طی آن به درخواست - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - های مکرر پولاروید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای پرداخت چندین میلیون دلار حق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - گواهی استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ایده مورد بحث برای فیلم های فوری اعتراض کرده است.

فوجی فیلم چندین سال است که فیلم های فوری مربع شکل را در ابعاد یک کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - ویزیت تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - پستال تولید می نماید. حال به نظر می رسد کمپانی «PLR IP» مالک برند پولاروید ایده «مربعی درون یک مربع» یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - قرار گرفتن عکس درون حاشیه ای از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوار سفید را متعلق به خود دانسته درخواست غرامت سنگین دارد.

فوجی فیلم مدعیست که چنین شباهتی به هیچ وجه به وجهه برند پولاروید ضربه نمی زند و کمپانی مذکور تنها به دنبال کسب درآمد از محلی است که خود دیگر به وسیله محصولاتش قادر به درآمدزایی از آن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone