🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40149.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تست موفق انتقال دیتای 5G NR دنیا به دست کوالکام و ZTE

کوالکام موفق شد با همکاری یک موبایل ساز (ZTE) و یک اپراتور موبایل (چاینا موبایل) نخستین تست سیستم انتقال دیتا (IoDT) را بر مبنای رادیوی جدید نسل پنجم (5G NR) به انجام برساند. این تست ...

کوالکام موفق شد با همکاری یک موبایل ساز (ZTE) و یک اپراتور موبایل (چاینا موبایل) نخستین تست سیستم انتقال دیتا (IoDT) را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر مبنای رادیوی جدید نسل پنجم (5G NR) به انجام برساند. این تست که مطابق استاندارد - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - «3GPP R15» به انجام رسیده به خوبی از پهنای باند ۱۰۰ مگاهرزت پشتیبانی کرده است.

طبق اعلام کوالکام - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این اتصال ۳.۵ گیگاهرتزی در مرکز نوآوری های شبکه 5G اپراتور چاینا موبایل و به کمک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نمونه اولیه ایستگاه ارسال و دریافت 5G NR شرکت ZTE، بر مبنای رابط اتصالی جدید کوالکام انجام گرفته است.

این یک قدم بزرگ در مسیر توسعه شبکه پر سرعت نسل پنجم به حساب می آید و دو کمپانی کوالکام و ZTE را در موقعیت ممتازی نسبت به سایر رقبا در این عرصه قرار می دهد. به طور حتم اپراتور چاینا موبایل و به طور کل کشور چین نیز می توانند در آماده سازی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زمینه ها و ارائه تجاری این سرویس به عنوان اولین ها در دنیا شناخته شوند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

کوالکام وعده داده که نسل بعدی شبکه های مخابراتی از پهنای باندی بسیار چشمگیر برخوردار خواهند بود و علاوه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر ارائه سرعت های بسیار بالا در انتقال دیتا، دارای تاخیرهایی بسیار ناچیز خواهد بود. به طور حتم تکنولوژی مذکور می تواند زمینه ساز پیشرفت های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - واقعاً وسعی در زمینه هوشمند سازی دنیای اطرافمان باشد. شاید به عنوان یکی از ملموس ترین تکنولوژی هایی که برای نهایی شدن نیاز به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بستر شبکه 5G دارند بتوان خودروهای بدون راننده را مثال زد.

البته باید در نظر داشت که استاندارد «3GPP R15» به عنوان پایه انجام این تست هنوز مراحل نهایی تدوین خود را طی می کند، بنابراین به احتمال زیاد پس از نهایی شدن کوالکام و شرکایش لازم است تا تغییراتی را در پلتفرم در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دست توسعه خود ایجاد نمایند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مسئله مهم بعدی تغییراتی است که می بایست برای پشتیبانی از تکنولوژی 5G در شبکه های مخابراتی فعلی ایجاد شود. گرچه به دلیل عدم نهایی شدن استانداردها هنوز نمی توان میزان تغییرات لازم را با دقت تخمین زد، اما به طور حتم میزان آن در حدی خواهد بود که فراگیر شدن این تکنولوژی را تا حدود قابل توجهی کُند کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هووی نوشته شده درتاریخ 1402/05/10
میشه بگید تعمیرچی آیا طرفای دیزج آذرشهر اعزام کارشناس داره.
پاسخ: بله در دیزج شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone