🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  2. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی پکیج و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی است.
  5. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40140.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

پرینتر سه بعدی عظیم GE، قطعات هواپیما را چاپ می کند

کمپانی GE به تازگی از یک پرینتر سه بعدی فلز رونمایی کرده که برای ساخت قطعات هواپیما مناسب است. طی نمایشگاهی در آلمان، تیم GE از این پرینتر سه بعدی که هنوز نام دقیقی ندارد ...

کمپانی GE - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به تازگی از یک پرینتر سه بعدی فلز رونمایی کرده که برای ساخت قطعات هواپیما مناسب است. طی نمایشگاهی در آلمان، تیم GE از این پرینتر سه بعدی که هنوز نام دقیقی ندارد پرده برداشت و قابلیت آن برای چاپ قطعاتی به قطر 1 متر را به نمایش گذاشت.

با استفاده از تکنولوژی چاپ سه بعدی، این ماشین لایه های باریک فلز را با لیزری یک کیلوواتی با یکدیگر ادغام می کند. - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به لطف ماهیت بسط پذیر و طراحی متفاوتی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که در صورت نیاز می تواند شامل لیزرهای بیشتر باشد، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پرینتر مورد اشاره این پتانسیل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را دارد تا قطعات بزرگ تری - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را نیز بسازد.

محمد احتشامی، یکی از اعضای تیم پروژه اطلس GE می گوید که از همین حالا، از دستگاه برای پرینت محفظه احتراق یک جت استفاده شده است و می توان آن را در صنایع اتومبیل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و هوافضا نیز به کار گرفت.

پرینتر مورد بحث که هنوز در فاز آزمایش به سر می رسد کار خود را در برخی از تجارت های GE هم آغاز کرده است. واحد هوایی GE مشغول ساخت موتور هواپیمای جدیدی به نام Advanced Turboprop است که بخش عمده ای از قطعات آن به صورت سه بعدی پرینت شده اند. احتشامی می گوید با این تکنولوژی، طراحان توانستند 855 قطعه جداگانه موتور را به تنها 12 قطعه کاهش دهند که «رویای هر مهندسی» است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone