🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40148.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

خریداران وان پلاس 5T برای دریافت اندروید اوریو باید تا سال آتی منتظر بمانند

دو روز پیش بود که کمپانی وان پلاس بالاخره از پرچمدار تازه «وان پلاس 5T» در نیویورک رونمایی کرد. گذشته از صحبت درباره قابلیت های تازه، قیمت گذاری و تاریخ عرضه، کمپانی چینی اعلام کرد ...

دو روز پیش بود که کمپانی وان پلاس بالاخره از پرچمدار تازه «وان پلاس 5T» در نیویورک رونمایی کرد. گذشته از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صحبت درباره قابلیت های تازه، قیمت گذاری و تاریخ عرضه، کمپانی چینی اعلام کرد که وان پلاس 5T همراه با اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خارج می شود.

این خبر برای بسیاری غافلگیرکننده بود و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انتظار می رفت 5T همراه با ورژنی از OxygenOS عرضه شود که براساس اندروید اوریو توسعه یافته است. با این همه، وان پلاس ظاهراً نتوانسته سیستم عامل خود را در زمان مقرر آماده کند.

بنابراین دارندگان دو موبایل وان پلاس 5 و 5T چه زمانی می توانند منتظر دریافت به روزرسانی اوریو باشند؟ به گفته وان پلاس، نخستین بیلد رسمی این آپدیت «اوایل 2018» در دسترس قرار می گیرد. ضمناً اگر نمی توانید برای استفاده از قابلیت های نسخه هشتم سیستم عامل گوگل صبر کنید، می توانید نسخه آزمایشی آن را در فاز بتای عمومی دریافت کنید. این فاز، اواخر نوامبر برای وان پلاس 5 شروع می شود و دارندگان وان پلاس 5T هم باید تا اواخر دسامبر منتظر بمانند.
وان پلاس برنامه دارد یکی از نخستین تولیدکنندگانی باشد که اندروید 8.0 را در اختیار مشتریانش قرار می دهد؛ با این حال رقابت سختی در جریان است. سونی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از همین حالا دو پرچمدار به بازار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عرضه کرده که به صورت پیش فرض - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به اوریو مجهز هستند و از طرف دیگر، سامسونگ و نوکیا هم شدیداً مشغول آماده سازی این به روزرسانی برای موبایل هایشان هستند.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone