🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38510.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت های جدیدی برای مایکروسافت لانچر در راه هستند

مایکروسافت این روزها برای انتشار به‌روزرسانی بزرگی برای لانچر اندرویدی خود آماده می شود. اگر جزو تسترهای بتای مایکروسافت لانچر باشید، می توانید بخش زیادی از قابلیت های آپدیت بعدی را همین حالا تجربه نمایید. ...

مایکروسافت این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - روزها برای انتشار به‌روزرسانی بزرگی برای لانچر اندرویدی خود آماده می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - شود. اگر جزو تسترهای بتای مایکروسافت لانچر باشید، می توانید بخش زیادی از قابلیت های آپدیت بعدی را همین حالا تجربه نمایید.

از میان مهم ترین تغییرات مایکروسافت لانچر می توان به ارتقای نوتیفیکیشن ها در تقویم اشاره کرد که حالا به کاربران اجازه می دهد تمام رویدادهای تقویم را روی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - لاک اسکرین مشاهده کنند.

همچنین نسخه بعدی مایکروسافت لانچر در کنار نشاندن تصاویر روزانه موتور جستجوی بینگ روی پس زمینه، این امکان را هم به شما می دهد که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - از مجموعه تصاویر گالری برای تعویض روزانه والپیپر استفاده کنید.

مایکروسافت لانچر در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - آپدیت بعدی از تغییرات رابط کاربری هم بی نصیب نخواهد بود. به گفته مایکروسافت، محیط کاربری طوری بهینه سازی شده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - که دسترسی به بعضی قابلیت ها ساده تر و با سرعت بیشتری انجام بگیرد.

از جمله تغییرات رابط کاربری می توان به ظاهر جدید بخش What's New و امکان جابجایی و کلون کردن اپلیکیشن ها در حین کشاندن آن ها به پوشه ها اشاره نمود. در نهایت بعضی باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی نیز با ارائه این به‌روزرسانی برطرف می شوند.

مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آپدیت جدید اعلام نکرده، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - اما انتظار می رود که تا آن روز فاصله زیادی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر رامسر استان مازندران - نداشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone