🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42203.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

رسماً تایید شد؛ اندروید 8.0 اوریو برای اکثر موبایل های 2016 سونی عرضه می شود

سونی بدون شک در جریان نمایشگاه IFA امسال، شمشیر خود را از رو بسته بود و و هر دو موبایل Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact، پرچمدارانی با مشخصات سخت افزاری قدرتمند هستند که سیستم ...

سونی بدون شک در جریان نمایشگاه IFA امسال، شمشیر خود را از رو بسته بود و و هر دو موبایل Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact، پرچمدارانی با مشخصات سخت افزاری قدرتمند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هستند که سیستم عاملی به همان اندازه قدرتمند را به اجرا در می آورند.

موبایل های تازه سونی، به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.0 اوریو از جعبه بیرون می آیند. اما ظاهراً دارندگان سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موبایل های اخیر این کمپانی ژاپنی نیز باید منتظر به روزرسانی نسخه هشتم سیستم عامل گوگل باشند. بنابر اعلام سونی، موبایل هایی که به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت می کنند به شرح زیر است:

  • Xperia X
  • Xperia X Performance
  • Xperia - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - XZ
  • Xperia X Compact
  • Xperia XZ Premium
  • Xperia XZs
  • Xperia XA1
  • Xperia XA1 Ultra
  • Xperia XA1 Plus
  • Xperia Touch

با وجود انتشار این لیست، سونی صحبتی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - درباره تاریخ احتمالی عرضه اندروید اوریو برای موبایل های مورد اشاره به میان نیاورده و ضمناً مشخص نیست کدام قابلیت های این سیستم عامل تازه، از ابتدا در دسترس کاربران خواهد بود. گفتنی است بررسی های اولیه اکسپریا XZ1 و XZ1 Compact نشان می دهد که از منظر طراحی سستم عامل، سونی کماکان حس و حال ساده و شکیل همیشگی را حفظ کرده و ترجیح داده یک بار دیگر سیستم عامل گوگل را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با کمترین تغییرات نسبت به نسخه خام روی موبایل هایش عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone