🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات پکیج ها به صورت خودکار خاموش روشن می شوند که اگر به میزان طبیعی نباشد باید مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  5. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42202.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لنوو و معرفی رقیبی تازه برای تبلت سرفس با پردازنده نسل هشتمی اینتل

کمپانی لنوو امسال تلاش کرده تا حریفی بسیار قدرتمندتر از گذشته را به رقابت با تبلت هیبریدی مایکروسافت بفرستد. بر این اساس تبلت هیبریدی «Miix 520» لنوو به جای پردازنده های ضعیف سری M، حالا ...

کمپانی لنوو امسال تلاش کرده تا حریفی بسیار قدرتمندتر از گذشته را به رقابت با تبلت هیبریدی مایکروسافت بفرستد. بر این اساس تبلت هیبریدی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - «Miix 520» لنوو به جای پردازنده های ضعیف سری M، حالا مجهز به نسل هشتم پردازنده های چهار هسته ای اینتل شده است.

این پردازنده در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پر سرعت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - SSD سبب می - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شود تا قدرت پردازشی این محصول حتی از سرفس پروی جدید اهالی ردموند نیز فراتر رود. در کنار این مشخصات می توان به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نمایشگر ۱۲.۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰×۱۹۲۰، درگاه USB-C و پشتیبانی از قلم فعال لنوو به همراه دوربین سه بعدی برای تصویربرداری اشاره کرد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نکته جالب اینجاست که در کنار مدل استاندارد، تبلت Miix 520 امسال یک نسخه با قابلیت نصب سیمکارت و اتصال به شبکه LTE نیز خواهد داشت.

جز موارد بالا، محصول تازه لنوو شباهت زیادی با سرفس مایکروسافت دارد. از جمله کیبورد جدا شونده و پایه نگهدارنده پشتی چند حالته. البته لولا های این پایه از نوع «بند ساعتی» است که پیش از این شاهد استفاده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از آن در لپ تاپ های سری یوگای این شرکت بودیم. میکروفن تعبیه شده در این گجت نیز تا فاصله ۴ متری به خوبی می تواند فرامین صوتی شما را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به دستیار صوتی کورتانا برساند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در شرایطی که مشخصات ظاهری Miix 520 با محصول سال گذشته تفاوت خاصی ندارد، امسال می توان این محصول را در دو رنگ تیره و روشن سفارش داد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

قیمت پایه این تبلت هیبریدی ۱۰۰۰ دلار خواهد بود و امکان خرید - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن از اوایل آبان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ماه فراهم می شود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone