🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42199.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سونی واکمن NW-ZX300 را در IFA معرفی نمود

بسیاری ضخامت موبایل اکسپریا XZ1 را بیش از اندازه زیاد می دانند. حال باید دید نظر آنها در خصوص واکمن جدید سونی یعنی NW-ZX300 چیست. البته ما با یک تلفن هوشمند سر و کار نداریم، بنابراین به ...

بسیاری ضخامت موبایل اکسپریا XZ1 را بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اندازه زیاد می دانند. حال باید دید نظر آنها در خصوص واکمن جدید سونی یعنی NW-ZX300 چیست.

البته ما با یک تلفن هوشمند سر و کار نداریم، بنابراین به نظر نمی رسد در اینجا ضخامت زیاد بدنه چندان مهم باشد. به خصوص اگر این ضخامت خبر از بهره مندی ابزار موسیقی مذکور از یک باتری غول پیکر بدهد.

چنین شرایطی در خصوص NW-ZX300 نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صدق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کند. چرا که در طراحی داخلی قطعات سخت افزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن تلاش شده تعادلی منطقی میان کیفیت پخش موسیقی و ظرفیت باتری برقرار شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این روزها که موبایل ها تا حد بسیار زیادی جای پخش کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های موسیقی همراه را گرفته اند، سازندگان چنین ابزارهایی حالا تنها با هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جذب خریداران خاص و عاشقان موسیقی خالص اقدام به تولید محصول - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کسانی که به هیچ وجه با تجربه معمولی شنیدن موسیقی روی موبایل ها کنار نمی آیند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

واکمن جدید سونی نیز دقیقاً همین اهداف را دنبال می کند. بدنه آلومینیومی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - علاوه بر ایجاد ظاهری لوکس و مقاوم، نویز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کمتری را نیز در پخش موسیقی نیز منجر خواهد شد. استفاده از سیم هایی از جنس فیبر نوری نیز در این دستگاه برای کاهش هر چه بیشتر مقاومت و افت سیگنال جایگزین سیم های مسی معمول شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

مهندسین برای کاهش هر چه بیشتر تداخل امواج و نویز، محل قرارگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باتری را به طور - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کامل از مدارات اصلی جدا کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اند. علاوه بر این یک خازن مجزا نیز برای ایجاد بالاترین کیفیت صوتی و جلوگیری از پراش مغناطیسی امواج درون هر یک از هدفون ها تعبیه شده است.

در آخر نیز باید به خروجی صدای بالانس شده در NW-ZX300 اشاره کرد که با مجزا سازی منابع تولید صوت برای هر یک از گوش ها صدایی شفاف و با کیفیت را برای کاربر به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ارمغان می آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تمام موارد بالا سبب می شود که واکمن جدید سونی بتواند بالاترین کیفیت صوتی را که می توان از یک ابزار پخش موسیقی همراه انتظار داشت در اختیار شما - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دهد.

محصول جدید سونی از فایل های صوتی با فرمت PCM در نرخ ۳۸۶ کیلوهرتز و همچنین فرمت محبوب MQA برای استریم موسیقی پشتیبانی می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بهره مندی از این همه امکانات سبب شده تا واکمن مدل NW-ZX300 قیمتی برابر با ۷۰۰ دلار داشته باشد. این محصول از اواخر مهر ماه در دسترس خریداران خواهد بود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone