🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  2. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  4. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: ممکن پیش از استفاده‌ی الان شما از آب گرم، دستگاه کار کرده باشد و مقداری آب گرم از قبل داخل لوله‌ها باقی مانده باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42205.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سونی تیزرهای تبلیغاتی سه موبایل تازه خود را منتشر کرد [تماشا کنید]

ظهر امروز و در جریان کنفرانس سونی در IFA 2017، کمپانی ژاپنی از سه اسمارت فون تازه اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا XA1 Plus رونمایی کرد. دو موبایل نخست، پرچمداران تازه سونی به ...

ظهر امروز و در جریان کنفرانس سونی در IFA 2017، کمپانی ژاپنی از سه اسمارت فون تازه اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا XA1 Plus رونمایی کرد. دو موبایل نخست، پرچمداران تازه سونی به حساب می آیند و جزو نخستین اسمارت فون هایی هستند که به صورت پیش فرض، همراه با اندروید 8.0 اوریو از جعبه بیرون می آیند. اما میان رده XA1 Plus (با اندروید 7 نوقا) را نیز نباید دست کم گرفت که به باتری غول آسای 3430 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از این منظر، در میان موبایل های سونی سرآمد است.

حالا که این سه موبایل به صورت رسمی معرفی شده اند، سونی برای هر کدام یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که مهم ترین ویژگی آنها را به نمایش می گذارند. به عنوان مثال ویدیوی مربوط به XZ1، روی نرم افزار اسکن سه بعدی 3D Creator، مقاومت در برابر آب و ویدیوهای سوپر اسلو موشن تمرکز دارد.

برای یادآوری باید گفت که XZ1، نخستین موبایل از میان این سه دیوایس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خواهد بود که راهش را - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به بازار باز می کند و در تاریخ 19 سپتامبر، با قیمت 699 دلار در دسترس قرار می گیرد. از طرف دیگر، برای عرضه مدل کامپکت در تاریخ 4 اکتبر و با قیمت 599 دلار برنامه ریزی شده و در نهایت، با فاصله ای چند هفته ای، XA1 Plus با قیمت 379 دلار از راه خواهد رسید. در ادامه، سه تیزر تبلیغاتی سونی قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone