🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41249.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

توسعه جوهر نامرئی جدیدی که با افزودن نمک ظاهر می شود

از گذشته های دور تا کنون به منظور نگارش نامه های محرمانه و یا جلوگیری از چاپ پول تقلبی، از جوهرهای نامرئی استفاده می شده که معمولاً با حرارت یا نور مخصوص، نوشته های آنها ...

از گذشته های دور تا کنون به منظور نگارش نامه های محرمانه و یا جلوگیری از چاپ پول تقلبی، از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جوهرهای نامرئی استفاده می شده که معمولاً با حرارت یا نور مخصوص، نوشته های آنها پدیدار می شوند.

روش های مختلفی برای تولید جوهرهای نامرئی وجود دارد که البته در اکثر موارد به صورت کامل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نامرئی نیستند و با دقت در تار و پود کاغذ، بخش هایی از آنها قابل رؤیت خواهند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بود.

جوهر جدید پس از ظاهر شدن با افزودن متانول دوباره نامرئی می شود

اما اکنون دانشمندان دانشگاه شانگهای جوهری را تولید کرده اند که نه تنها کاملاً نامرئی است، بلکه به راحتی نیز پدیدار نمی شود و برای ظاهر کردن نوشته های آن باید از نوعی نمک خاص (CH3NH3Br) استفاده کرد. جالب اینجاست که پس از پدیدار شدن جوهر مذکور، می توان با استفاده از متانول و در کمتر از 10 دقیقه، بار دیگر نوشته ها را نامرئی کرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان

لازم به ذکر است که جوهر نامرئی چینی ها پس از نوشته شدن روی کاغذ روغنی، با افزودن نمک مورد اشاره نانوکریستال هایی تشکیل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می دهد که با تابش نور فرابنفش قابل مشاهده هستند.

گفتنی است بر اساس اظهارات یکی از پژوهشگران پروژه به نام «لیانگ لی»، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ترکیب شیمیایی جوهر مورد بحث حاوی سرب بوده که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به دلیل خاصیت سمی این عنصر، تیم تحقیق به دنبال عنصر جایگزینی برای آن خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone