🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36805.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

باگ جدید iOS 11.2.5: یک حرف هندی که باعث کرش کردن آیفون می شود

اگر هنوز iOS 11.2.5 را نصب نکرده اید، باید بدانید که باگ عجیبی و غریبی در انتظارتان است. به گزارش برخی کاربران هندوستانی ظاهرا ارسال یکی از حروف زبان تلوگو  در اپلیکیشن آی مسیج می تواند به ...

اگر هنوز iOS 11.2.5 را نصب - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نکرده اید، باید بدانید که باگ عجیبی و غریبی در - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - انتظارتان است. به گزارش برخی کاربران هندوستانی ظاهرا ارسال یکی از حروف زبان تلوگو  در اپلیکیشن آی مسیج می تواند به کرش کردن و ریبوت آیفون منتهی شود.

ظاهرا وقتی کسی این کاراکتر خاص (که در تصویر شاخص می بینید) را برایتان می فرستد، دیگر نمی توانید وارد آی مسیج شوید و با اشاره روی آیکن اپ شاهد کرش کردن و ریبوت آیفون خواهید بود.

تا این لحظه که خبر را برایتان می نویسم، هنوز هیچ آپدیتی از سوی اپل برای رفع - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این باگ منتشر نشده و ظاهرا به آسانی هم نمی توان از آن جلوگیری کرد. اما عده ای می گویند که اگر بلافاصله بعد از پیام حاوی این کاراکتر، پیام دیگری دریافت کنید آی مسیج باز می شود و حالا می توانید پیام قبلی حاوی کاراکتر مخرب را پاک نمایید.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

به نظر می رسد که این باگ تنها روی نسخه 11.2.5 آی او اس تأثیر گذار باشد، بنابراین اگر یک - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اسپیکر هوم پاد خریده اید باید حسابی مراقب آن باشید چرا که یکی از پیش نیازهای کار با این اسپیکر نصب iOS 11.2.5 روی دستگاه شماست.

این اولین باری نیست که یک باگ مرتبط با متن، آیفون ها را از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کار می اندازد. در سال ۲۰۱۵ هم ارسال یک سری کاراکتر مشخص در زبان های چینی و عربی در آی مسیج یا اپ های شخص ثالث موجب کرش کردن - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آیفون می شد.

تا این لحظه، اپل هنوز نسبت به این باگ واکنشی نشان نداده است اما امیدواریم که تا پیش از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گسترده شدن این مشکل شاهد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ارائه یک آپدیت رفع باگ برای برطرف شدن این مشکل در سیستم عامل آی او اس باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone