🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36804.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سود کمتر اپل نسبت به رقبا؛ قیمت قطعات هوم پاد مشخص شد

مواد خامی که اپل بخواهد با آن ها یک واحد هوم پاد تولید کند تقریبا ۲۱۶ دلار قیمت دارند و این در حالی است که به گفته TechInsights، شرکت ساکن کوپرتینو دستگاه را با قیمت ...

مواد خامی که اپل بخواهد با آن ها یک واحد هوم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پاد تولید کند تقریبا ۲۱۶ دلار قیمت دارند و این در حالی است که به گفته TechInsights، شرکت ساکن کوپرتینو دستگاه را با قیمت ۳۴۹ دلار می فروشد.

میکروفون ها، توییتر، ووفر و چیپ های مدیریت انرژی تقریبا ۵۸ دلار قیمت دارند در حالی که قطعات کوچکتر مثل سیستم نورپردازی که برای سیری و دیگر انیمیشن ها استفاده می شود به تنهایی ۶۰ دلار قیمت دارد. چیپ A8 هم که قابلیت های سیری، آگاهی دستگاه از محیط اطراف، تنظیم صدا و دیگر ویژگی های هوشمند را به عهده دارد حدودا ۲۵ دلار است.

TechInsights معتقد است که بدنه دستگاه و دیگر قطعات ظاهری هم ۲۵ دلار دیگر به قیمت کلی می افزایند و تولید، تست و بسته بندی هم ۱۷.۵ دلار هزینه می برد.

به نظر می رسد که هزینه تمام شده هوم پاد بسیار بالا بوده و اپل قیمت منصفانه تری نسبت به دیگر محصولاتش برای آن در نظر گرفته است. برای مثال، آیفون X که ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد، تقریبا ۳۵۷.۵ دلار قیمت قطعاتش بوده و هر آیفون ۸ هم که ۷۰۰ دلار قیمت دارد، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۲۴۷.۵ دلار تولید می شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

از دیگر محصولات اپل که بگذریم، هوم پاد حتی نسبت به اسپیکرهای هوشمند شرکت های دیگر هم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حاشیه سود پایین - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تری دارد. TechInsights می گوید هوم پاد با توجه به هزینه قطعاتش حاشیه سود ۳۸ درصدی دارد در حالی که این رقم برای گوگل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هوم و آمازون اکو، به ترتیب برابر با ۶۶ و ۵۶ درصد است. هر دو این اسپیکرها با قطعات ارزان تری ساخته شده اند و هدف اولیه شان کیفیت صدای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بالا نیست.

البته هزینه هایی که توسط شرکت هایی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نظیر TechInsights ارائه می شود، هزینه های تحقیق و توسعه (R&D)، تولید نرم افزار و دیگر هزینه های مرتبط در ساخت یک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محصول را در نظر نمی گیرد و صرفا هزینه قطعات خام را می گوید. بنابراین نمی توان با استناد به این ارقام، سود مشخصی تعیین کرد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در سال ۲۰۱۵ با اشاره به این آمار گفته بود آن - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ها با واقعیت بسیار فاصله دارند و حتی یک بار هم ندیده که یکی از این اعداد به رقم نهایی تولید یک محصول حتی نزدیک هم باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone