🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36801.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دوربین Lumix ZS200 پاناسونیک با توانایی های بهبودیافته در زوم معرفی شد

در کنار دوربین جدید GX9، پاناسونیک اخیراً از دوربین جمع و جور و سوپر زوم Lumix ZS200 هم رونمایی کرده که رد پای دوربین محبوب ZS100 را دنبال می کند. این مدل جدید دچار تغییرات ...

در کنار دوربین جدید GX9، پاناسونیک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اخیراً از دوربین جمع و جور و سوپر زوم Lumix ZS200 هم رونمایی کرده که رد پای دوربین محبوب ZS100 را دنبال می کند. این مدل جدید دچار تغییرات فراوان نشده و کماکان از نمایشگری 1 اینچی، سنسوری 20.1 مگاپیکسلی و لرزشگیر 5 محوره بهره برده و امکان فیلم برداری 4K با 30 فریم را مهیا می سازد. با این حال، دوربین تازه پاناسونیک آنقدر قابلیت تازه دارد که نظر برخی خریداران را به خود جلب کند.

مهم تر از هرچیز، لنز زوم دوربین که توسط Leica ساخته شده، زوم افزایش یافته ای معادل 24 الی 360 برابر ارائه می دهد که از زوم 25 الی 250 برابری مدل پیشین بیشتر است؛ هرچند که بهای آن، کاهش سرعت دهانه لنز از f/2.8-5.9 به f/3.3-6.4 بوده است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

پاناسونیک می گوید این لنز جدید «کمترین میزان اعوجاج و نور - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ناخواسته» را ارائه می دهد اما هنوز باید دید در زوم های بالاتر، تصاویری واضح تر نسبت به دوربین ZS100 ثبت می کند یا خیر. از دیگر قابلیت های دوربین پاناسونیک می توان به تصویربرداری ماکرو 3 سانتی متری اشاره کرد که برای توریست ها و عکاسان کژوال بسیار - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کارآمد خواهد بود.

ZS200 از یک نمایاب الکترونیکی جدید و حالت تصویربرداری ارتقایافته 4K Photo بهره می برد که یافتن شات های جالب و اعمال افکت هایی مانند پُست فوکوس را تسهیل می کند. در صورتی که به تصویربرداری هنری سیاه و سفید نیز علاقه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مند باشید، دوربین SZ200 از حالت L.Monochrome هم بهره می برد و از دیگر ویژگی های آن می توان به سنسور 20.1 مگاپیکسلی با موتور Venus، فوکوس خودکار تشخیص کنتراست 0.1 ثانیه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ای، فیلم برداری 4K با 30 فریم و انتقال وایرلس از طریق وای فای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بلوتوث 4.2 اشاره کرد. دوربین Lumix ZS200 طی ماه مارس امسال، در دو رنگ مشکی و نقره ای و با قیمت 800 دلار - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آباقا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** پکیج ایساتیس 26ll FF شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی عجب شیر آذربایجان شرقی هفده شهریور تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone