🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36803.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اینتل سی پی یو جدید موبایل خود را معرفی کرد

اینتل از سی پی یو موبایل Core i3-8130U از سری کافی لیک رونمایی کرد. این سی پی یو دو هسته همراه با SMT دارد و کلاک پایه آن روی 2.2 گیگاهرتز است اما تا 3.4 ...

اینتل از سی پی یو موبایل Core i3-8130U از سری کافی لیک رونمایی کرد. این سی پی یو دو هسته همراه با SMT دارد و کلاک پایه آن روی 2.2 گیگاهرتز است اما تا 3.4 گیگاهرتز افزایش می یابد.

اگرچه اینتل سی پی یو - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - جدیدش را تحت عنوان پردازنده ای نسل هشتمی معرفی کرده اما اساس i5-8130U در اصل به نسل پردازنده های ارزان قیمت سری کیبی لیک بر می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - گردد و جزوی از خانواده کیبی لیک-آر نیست.

پردازنده جدید یک بازنگری دوباره و تغییر نام همان پردازنده قدیمی i3-7130U نیست اما جهشی فوق - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - العاده رو به جلو هم محسوب نمی شود. پردازنده ای که نام برده شد 2.7 گیگاهرتز سرعت کلاک پایه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - اش بود که در مدل جدید این سرعت به 2.2 کاهش یافته اما در حالت توربو مد به سرعت قابل توجه 3.4 گیگاهرتز می رسد. کش مدل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر امیرکلا استان مازندران - جدید 1 مگابایت است و حداکثر سرعت مموری اش DDR4-2400 اعلام شده که بالاتر از DDR4-2133 مدل قبلی است.

چیپ گرافیکی HD 620 هم هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده که در زمینه گرافیکی اتفاق خیره کننده ای را رقم نخواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone