🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43940.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ال جی ویدیوی رسمی جی 6 پلاس را منتشر کرد [تماشا کنید]

چندی قبل ال جی ویدیوی رسمی جدیدی را برای موبایل تازه معرفی شده خود یعنی جی 6 پلاس منتشر کرد. در این تیزر دو رنگ جدید شامل آبی دریایی و مسی به نمایش در آمده ...

چندی قبل ال جی ویدیوی رسمی جدیدی را برای موبایل تازه معرفی شده خود یعنی جی 6 پلاس منتشر کرد. در این تیزر دو رنگ جدید شامل آبی دریایی و مسی به نمایش در آمده و اشاره ای هم به قابلیت های دستگاه برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شده.

جی 6 پلاس در اصل نسخه ای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اعلی از جی 6 است که اوایل امسال معرفی شد. این محصول در کنار دو رنگ جدیدی که به آنها اشاره کردیم به 128 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از شارژ بیسیم و همچنین استاندارد Hi-Fi Quad DAC سی و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دو بیتی پشتیبانی می - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کند که تا قبل از این به برخی مناطق خاص دنیا اختصاص داشت.

آپشن دیگری که به این مجموعه اضافه شده ایرفون های بنگ اند اولافسن (B&O Play) است که قطعا مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار می گیرد.

در مورد امکانات نرم افزاری این موبایل باید به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فیس پرینت (یا آنلاک از طریق چهره) و Google Awareness API (برای نظارت منفعل روی سیگنال ها - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و امور انجام شده توسط کاربر) اشاره نماییم که البته همه اینها از طریق یک آپدیت نرم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - افزاری به مجموعه امکانات نسخه استاندارد اضافه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone