🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  4. سوال: قطعه جرقه زن در پکیج چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  5. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34716.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

طراحی موبایل Galaxy X سامسونگ چنین خواهد بود

صحبت‌های زیادی در مورد تلفن تاشدنی سامسونگ شنیده می‌شود که عمدتا هم در اخبار موبایل Galaxy X لقب گرفته. طبق شایعات قرار است ابتدای سال ۲۰۱۹ این موبایل از راه برسد اما با اطلاعات اندکی ...

صحبت‌های زیادی در مورد تلفن تاشدنی سامسونگ شنیده می‌شود که عمدتا هم در اخبار موبایل Galaxy X لقب گرفته. طبق شایعات قرار است ابتدای سال ۲۰۱۹ این موبایل از راه برسد اما با اطلاعات اندکی که در دست داریم، تصویرسازی و تصور اینکه چطور این موبایل کار - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌کند واقعا دشوار است. در این مطلب مروری کرده‌ایم بر نحوه کارکرد آن در - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرایط مختلف.

سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی چندین سال است که برای تولید گوشی هوشمند جدیدی تلاش - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌کنند. این موبایل می‌تواند از نمایشگرهای منعطف بهره ببرد تا بدون آنکه صدمه‌ای ببینند خم شوند. بدنه موبایل به - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گونه‌ای طراحی می‌شود تا خم‌پذیر باشد بنابراین - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت خم شدن برای بدنه و باتری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه به کارگیری این مدل در یک طراحی کلیدی نهفته است: تاشدن به داخل و تاشدن به بیرون.

تاشدن به - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سمت داخل که دقیقا همان کاربرد تلفن‌های - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قدیمی تاشو را دارد. دستگاه را باز می‌کنید تا نمایشگر به سمت شما - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گشوده شود. تاشدن به سمت بیرون اما مثل آن است که موبایلی با نمایشگر منعطف داشته باشید. در هر صورت انتظار - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌رود که - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این موبایل مثل یک تبلت کوچک یا فبلت بزرگ کار کند وقتی باز شده - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

سامسونگ در حال حاضر هر - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دو - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نوع طراحی را مورد آزمایش قرار داده اما طبق گمانه‌زنی‌ها، نسل اول موبایل‌هایش رویکرد تاشدن به سمت داخل را - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد. بگذارید نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم.

طراحی موبایل Galaxy X

تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در زیر سه ایده‌ای که تاکنون در مورد موبایل Galaxy X شنیده‌ایم را بررسی می‌کنیم. به منظور این بررسی، بگذارید تصور کنیم دستگاه‌ها در حالت تا نشده - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمایشگر ۱۸:۹ دارند. در صورت تا شدن این نسبت تصویر به هم می‌ریزد.

۱. موبایلی که سه - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بار تا می‌شود. افشا توسط Patently Mobile.

۲. موبایلی با نمایشگر ۷.۳ اینچی که در حالت تا شده فضای ۴.۵ اینچی در اختیار می‌گذارد. افشار توسط MK.

۳. موبایلی با نمایشگر ۷ تا ۸ اینچی که تا دو سوم آن را - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌توان تا زد. افشا توسط ETNews.

وبسایت Android Authority به منظور شبیه‌سازی دقیق‌تر، طرح‌های فوق را صرفا از لحاظ مکانیکی به نمایش گذاشته اما طراحی و سایز دقیق نیست و موبایل Galaxy X احتمالا شباهتی به این طراحی‌ها ندارد.

گزینه اول

تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

احتمال اول بر اساس پتنت سامسونگ در نظر گرفته - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده و اجازه می‌دهد که کاربر سه بار تلفن خودش را تا کند. قسمت بالایی موبایل به سمت داخل و - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قسمت پایین به سمت بیرون تا می‌خورد و در قسمت میانی جمع می‌شود. بنابراین فضایی به اندازه یک کارت اعتباری برای تعامل کاربر باقی می‌ماند (اگر نمایشگر را حدودا ۷ اینچ در نظر بگیریم). بسیار جالب به نظر می‌رسد حتی در صورتی که احتمال واقعی بودن - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن بسیار کم خواهد بود.

با یک نمایشگر ۷ اینچی، باید حتما ضخامت دستگاه اندک باشد و محتویات داخل دستگاه هم به نحو پیچیده‌ای جا گرفته باشند چون در هر صورت قرار است سه بار تا بخورند. برای محصولی - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسل اولی، ساخت چنین دستگاهی جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. ۳.۵ اینچ باقی مانده هم - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فضای زیادی برای کار کردن با یک موبایل به نظر نمی‌رسد.

گزینه دوم

تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این مدل فقط یک بار تا می‌شود و تا سه چهارم موبایل بالا می‌آید و بخش بزرگی از نمایشگر را برای استفاده باقی - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌گذارد که ویژگی‌های کامل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اندکی عجیب به نظر می‌رسد اما یک دلیل - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وجود دارد که - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سامسونگ این مدل را به جای گزینه اول بپسندد. در این حالت، - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موبایل همیشه قابل استفاده خواهد بود ولی در حالت تاشدن قبلی چنین نیست.

گزینه سوم

تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ایده اصلی گزینه سوم به خم شدن یک‌سوم بالایی نمایشگر و قرار گرفتن آن روی یک‌سوم - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میانی نمایشگر باز می‌گردد. با این حرکت، موبایل شما کوچکتر - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می‌شود ولی همچنان می‌توانید از یک‌سوم پایینی به عنوان نمایشگر استفاده کنید.

با نمایشگری ۸ اینچی، این مدل گوشی Galaxy X احتمالا کارایی خاصی نداشته باشد چون از لحاظ جایگیری در - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جیب، کاربر دچار مشکل خواهد شد و سامسونگ چنین نمی‌خواهد.

طراحی چنین تلفنی اما با نمایشگری کوچکتر از ۸ اینچ محتمل‌تر است اما با مشکلاتی هم روبرو خواهد شد که گزینه شماره یک با آن روبرو بود. فضای قابل استفاده بسیار کوچک است و احتمالا نمی‌توان کاربرد زیادی از آن بیرون کشید.

ETNews می‌گوید نمایشگر چنین موبایلی قادر است زمان را - تعمیرات پکیج در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشان دهد یا اپلیکیشن‌های محدودی مثل تلفن را در اختیار قرار قرار دهد تا با آن زنگ بزند یا تماس‌های دریافتی را پاسخ بدهد.

جالب اینکه موبایل Galaxy X اصلا نیازی به دوربین جلو ندارد و از همین جهت ماجرای حاشیه نمایشگر هم تا حدودی قابل حل خواهد بود. اگر قرار باشد قسمت بالایی موبایل به سمت داخل تا بخورد، دوربین پشتی نقش دوربین جلو را هم ایفا خواهد کرد.

در مورد گوشی، اسپیکر و سنسورهای دیگر اما هیچ تصوری در طرح‌های فوق قابل مشاهده نیست. در هر صورت تا نهایی شدن طرح‌های سامسونگ و لو رفتن تصاویر واقعی زمانی باقی مانده. به نظر شما چه طرحی برگزیده می‌شود؟ یکی از سه طرح فوق یا شکلی دیگر که شما در ذهن دارید؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone