🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34712.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بررسی بازی Where the Water Tastes Like Wine؛ ماییم و می و مطرب و این بازی ناب

آمریکا تاریخ چندانی ندارد و از همین رو فرهنگ خیلی غنی هم ندارد اما به خوبی توانسته در طی همین عمر نسبتا کوتاه، خودش را در دنیا جا بیندازد و از آمریکا یک تصویر فرهنگی، ...

آمریکا تاریخ چندانی ندارد و از همین رو فرهنگ خیلی غنی هم ندارد اما به خوبی توانسته - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - در طی همین عمر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - نسبتا کوتاه، خودش را در دنیا جا بیندازد و از آمریکا یک تصویر فرهنگی، هنری جالب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - به ترسیم در بیاورد. داستان‌های فولکلوریک و موسیقی کانتری دو عنصر مهم این موضوع هستند به طوری که حتما در هرجایی با شنیدن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - موسیقی کانتری و یا لهجه کابویی به یاد آمریکا میفتید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

حال بیایید به جاده دیگری بزنیم و از داستان بگوییم؛ چیزی که چند سالیست در بازی ها چندان مهم نیست و حتی دنیای گیم این روزها به سمت بازی های بی داستان پیش می‌روند که به شخصه با آنها مخالفت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - شدیدی دارم. مساله داستان در بازی (که در این مقاله پدرام به خوبی آن را کند و کاو کرده) اما برای خیلی از گیمرها و بازیسازان هنوز مهم است و به نظر می‌آید عوامل پشت بازی Where the Water Tastes Like Wine دغدغه اصلی‌شان همین موضوع بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - است. بازی آنها جدا از سیستم‌های نقش آفرینی و بقایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - در جای جایش نهفته است، پر از داستان و قصه است. سرزمین هزار و یکشب آمریکایی اینجاست.

  • سازنده: Dim Bulb Games Serenity Forge
  • ناشر: Good Shepherd Entertainment
  • پلتفرم ها: پی‌سی، مک
  • پلتفرم بررسی: پی‌سی

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

بازی از جایی شروع می‌شود که شما با یک گرگ کارت بازی می‌کنید و به او می بازید. گرگ سخنگو و فکل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - کراوات کرده به شما می‌گوید که جایی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - که آب مزه شراب می‌دهد را برایش پیدا کنید و راهنمایی‌تان می‌کند که این مکان یک نقطه نامعلوم در آمریکاست. گرگ می‌گوید که شما می‌توانید در گشت و گذار پیرامون سرزمین پهناور و با جستجو و سوال کردن از مردم، این مکان را بیابید و در نهایت شما را با یک نفرین تبدیل به یک اسکلت زنده می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

گرگ قول می‌دهد که بعد از پیدا کردن مکانی که آب در آن مزه شراب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌دهد، شما را به حالت اولتان برگرداند و از خیر کشتن شما (بدهی که سر باخت به گرگ دارید خیلی زیاد است) بگذرد. اینجاست که شما در نقش یک مسافر بار و بنه به دوش، پیاده سرتاسر آمریکا را گز می‌کنید تا نقطه جادویی مورد نظر گرگ را بیابید. شما در این راه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - با انبوه داستان‌ها و شخصیت‌ها مواجه می‌شوید و همین قصه‌ها مسیر بازی را پیش می‌برند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

بازی Where the Water Tastes Like Wine شبیه هیچ بازی دیگری نیست که در عمرتان تجربه کردید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - و به معنای واقعی یک بازی مستقل با ایده‌های یونیک تمام عیار است. هرچند بازی از نظر میزان فروش یک شکست برای سازنده و ناشر محسوب شده ولی این موضوع به کج سلیقگی گیمرها و البته خاص بودن بازی و واجب الزبان انگلیسی بلد بودن! برای فهم بازی برمی‌گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

گیم پلی بازی خیلی عجیب و غریب است و وقتی می‌گویم خیلی یعنی خیلی خیلی! شما در نقش این مسافر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - روی نقشه آمریکا قرار می‌گیرید و شروع به قدم زدن می‌کنید. تا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - اینجا بازی شبیه به عناوین Walk Simulator است که در چندسال اخیر عناوین خوبی هم در این ژانر عرضه شده، اما بعد متوجه می‌شوید که باید برای قدم زدن و رسیدن به نقاط مختلف، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - حواستان به انرژی و خواب و خوراکتان هم باشد و از همین رو بازی طعم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - ژانر بقا Survival به خودش می‌گیرد. شما در مکان‌های مختلف می‌توانید شغل پیدا کنید و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - چندرغازی در بیاورید و با آن خوراکی بخرید تا نای راه رفتن داشته باشید. اما صبر کنید، اینها حواشی گیم‌پلی است که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - عرض شد و اصل کار و بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - عجیب داستان مانده.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

در نقشه بزرگ بازی بازی Where the Water Tastes Like Wine نشان می‌دهد که قصه و داستان چقدر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - می‌تواند در یکبازی جذاب باشد بطوری که کل یک بازی بر پایه داستان(ها) بچرخد و بس! به هرجایی که می‌رسیدید، می‌توانید شاهد و شنونده یک داستان فولکلوریک آن منطقه باشید. این داستان‌ها عموما دو سه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - دقیقه هستند و در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - سبک‌های مختلفی از جمله ترسناک، عاشقانه، امیدوارانه، پندآموز، جنگی، درباره - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - خانواده، کمدی و... هستند و به صورت نوشتاری همراه با تصاویر نقاشی زیبا ارائه می‌شوند. شما در حین شنیدن این داستان‌ها می‌توانید در مواردی خاص خودتان قصه را پیش ببرید و انتخاب‌های شما در روند داستان تاثیر خواهد داشت. بعد از شنیدن قصه، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - هر داستان به اندوخته داستان‌های شما اضافه می‌شود. لابد می‌پرسید با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - این داستان‌های ذخیره شده چکار می‌شود کرد؟

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

نقطه‌هایی به نام Camp Fire وجود دارد که شما می‌توانید در آنجا در کنار شعله‌های آتش به خودتان استراحت بدهید. در هر نقطه یک مسافر دیگر هم مثل شما وجود دارد که در بین آنها کاراکترهای مختلفی وجود دارد: از سرباز از جنگ برگشته گرفته تا زنی مطلقه و کشیشی که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - به ایمانش شک کرده و پسربچه عاشق قصه‌های ترسناک و...  تمامی این افراد همصحبت شما شده و با توجه به حرف‌ها و روحیه‌ای که دارند از شما طلب یک داستان می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران
داستان همه افرادی که از قبل می‌بینید به آرشیوتان اضافه می‌شود و گاهی هم متوجه می‌شوید که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - فعلا چیزی در چنته برای ارائه به شخص جدید ندارید، پس باید بروید و با دست پر و داستانی که به کار روحیه آن فرد بخورد برگردید

شما باید در آرشیو داستان‌هایی که تاکنون شنیده‌اید بگردید و با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - توجه به مضمون هر داستان (خوشبختانه بازی خودش قصه‌ها را به دسته‌بندی هایی چون عاشقانه،عارفانه،خوشحال کننده، غم انگیز و... تقسیم می‌کند) - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - یک قصه خوب برای مسافر تعریف کنید. اگر درست به خال بزنید، مسافر از قصه شما خوشش می‌آید. مثلا برای پسربچه یک داستان ترسناک می‌گویید، یا برای کشیشی که ایمانش متزلزل شده یک داستان درباره خدا و ایمان و یا برای یک مادر عزادار، قصه‌ای غم‌انگیز که او را تحت تاثیر قرار دهد. در صورت درست پیشروی این بخش، این افراد قصه‌های زندگی خودشان را برای شما بازگو می‌کنند؛ قصه‌هایی که شما باید همه‌شان را در بازی بشنوید و با توجه به این خاطرات سرنخ‌هایی از اینکه جایی که آب مزه شراب می‌دهد کجاست به دست بیاورید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

در بازی بیش از ۲۵۰ قصه وجود دارد و لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - است که حداقل نصف آنها را بشنوید و ببینید تا به پایان بازی بعد از نزدیک به ۱۸ الی ۲۲ ساعت نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - شوید. این داستان‌ها همگی تم تاریکی دارند (حتی کمدی‌هایشان حالت گوتیکی دارد) و آنقدر جذاب روایت می‌شوند که گیمر را مجذوب خود سازند. پیاده‌روی و رسیدن به مناطق مختلف که جزو بخش‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - کسل‌کننده بازی است هم تا حد زیادی تلاش شده تا از کسل بودن در بیاید؛ چطور؟ موسیقی متن کانتری بی‌نظیر بازی که حقیقتا گوش‌نواز است و می‌توانید ساعت‌ها به آن گوش جان بسپارید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

راه رفتن در جهان بازی می‌تواند به وسیله قطار و تاکسی و حتی سوت زدن هم باشد! حالت سوت زدن (که بازی در آن کمی با ژانر ریتم آمیخته می‌شود) باعث سریع‌تر راه رفتن کاراکتر شماست و در مواردی که حوصله‌تان سر رفته، می‌تواند شما را سرگرم کند. ایراد بزرگ بازی همین پیاده روی‌های طولانی و رفتن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - به نقاط مختلف است که در کندترین حالت شکل گرفته و با اینکه در جایی خواندم سازندگان نوید آپدیت‌هایی برای درست شدن این بخش را داده‌اند اما به نظر می‌رسد هنوز خبری از این موضوع نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

گرافیک بازی همانند دیگر بخش‌هایش عجیب است و خاص. گرافیک فنی بازی زیباست و تصاویری که در جلوی چشمتان نمایش داده می‌شود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - هنرمندانه هستند. در کنار این گرافیک، صداگذاری کامل و بی عیب و نقص شخصیت‌ها را داریم که برای یک بازی با محوریت قصه و قصه سرایی یک امر ضروری به حساب می‌آید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

Where the Water Tastes Like Wine ترکیبی از هنر، فرهنگ در قالب بازیست و سلایق خاصی را می‌طلبد اما تجربه آن می‌تواند دریچه‌ای کاملا جدید باشد به دنیای قصه‌ها و بعد از دیدن این بازی دلتان می‌خواهد که هر فرهنگی، ولو فرهنگ غنی کشور خودمان، می‌توانست در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - کالبد این بازی جای بگیرد. بازی مانند یک نوول گرافیکی است که شما آن را با قصه‌های انبوه داخل آن پیش می‌برید و از این داستان‌ها برای پایان یافتن ماجراجویی عجیب و غریب خود استفاده می‌کنید. اگر زبانتان قویست و اگر عاشق داستان و روایت و بازی‌های خاص هستید، (و البته کمی صبور) بازی Where the Water Tastes Like Wine را از دست - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران - ندهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران

بازی Where the Water Tastes Like Wine نشان می‌دهد که قصه و داستان چقدر می‌تواند در یکبازی جذاب باشد بطوری که کل یک بازی بر پایه داستان(ها) بچرخد و بس! اینجا غرب وحشی شکل دیگری از خود دارد.

  • داستان، داستان و بازهم داستان
  • اتمسفر عالی
  • موسیقی و صداگذاری بی نظیر
  • ترکیب خوب چندین ژانر ایندی در یک بازی
  • کسل کننده بودن مراحل پیاده روی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کلاردشت استان مازندران -
  • راهنمایی نکردن گیمر برای فهم دنیای عجیب بازی که البته از نظر برخی نکته مثبت است!
  • بخش Survive بازی درست ساخته و پرداخته نشده و فقط نقش اعصاب خردی دارد
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone