🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15319.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

نقص امنیتی واتس‌اپ تعلیق حساب با شماره تلفن را برای مهاجمان ممکن می‌کند

واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است و سازندگانش از امنیت بالای آن خبر می‌دهند. اما حالا دو محقق نقص امنیتی را پیدا کرده‌اند که مهاجمان از طریق آن و توسط شماره تلفن می‌توانند حساب کاربران را ...

واتس‌اپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - است و سازندگانش از امنیت بالای آن خبر می‌دهند. اما حالا دو محقق نقص امنیتی را پیدا کرده‌اند که مهاجمان از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - طریق آن و توسط شماره تلفن می‌توانند حساب کاربران را معلق و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - قفل کنند.

طبق گزارشی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - جدیدی، مهاجم روی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - یک دستگاه جدید برنامه واتس‌اپ را نصب کرده و شماره تلفن کاربر را برای فعالسازی آن وارد می‌کند. از آنجایی که احراز هویت دو مرحله‌ای درخواست ورود به حساب را به گوشی کاربر اصلی ارسال می‌کند، مهاجم نمی‌تواند وارد حساب شود. با این حال مهاجم با وارد کردن کد اشتباه برای چندین بار، حساب شما را برای مدت ۱۲ ساعت معلق یا قفل می‌کند.

شاید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - تا اینجای کار مشکلی نباشد و تصور کنید بعد از ۱۲ ساعت همه چیز به حالت عادی بازمی‌گردد، اما مهاجمان همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهند. مهاجم از طریق ایمیلش یک پیام برای واتس‌اپ می‌فرستد و ادعا می‌کند که - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - گوشی وی گم یا دزدیده شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - و حساب متعلق به آن باید غیرفعال شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان

واتس‌اپ با ارسال یک ایمیل چنین درخواستی را تایید کرده و حساب کاربر بدون اینکه دخالتی در فرایند داشته باشد، معلق می‌شود. مهاجم چندین بار این روند را تکرار می‌کند و تقریبا بطور دائمی حساب شما قفل می‌شود و دیگر امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

این حمله اگرچه می‌تواند برای کاربر دردسر ایجاد کند، اما حداقل امکان کنترل حساب توسط مهاجمان وجود ندارد. در حقیقت کاربر دیگر نمی‌تواند به حسابش دسترسی داشته باشد، اما پیام‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - یا مخاطبینش در اختیار مهاجمان قرار نمی‌گیرد.

در حال حاضر نشانه‌ای مبنی بر سوءاستفاده گسترده از این نقص امنیتی وجود ندارد، با این حال واتس‌اپ اشاره‌ای به رفع این مشکل نکرده است. سخنگوی این پیام‌رسان اعلام کرده که ارائه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - یک آدرس ایمیل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - به همراه احراز هویت دو مرحله‌ای می‌تواند مانع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر سنقر استان کردستان - از بروز چنین حمله‌ای شود. با این وجود، واتس‌اپ باید به دنبال چاره‌ای برای این نقص باشد، حتی اگر مهاجمان کمی از آن سوءاستفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ارحام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب نمایندگی شما آیا اطراف مسکن مهر سنقر تعمیر مایکروفر کنوود انجام میده
پاسخ: بله در مسکن مهر شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone