🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42289.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اولین هدست واقعیت افزوده لنوو با الهام از «جنگ ستارگان» معرفی شد

شرکت لنوو که اخیراً اعلام کرده بود که قصد معرفی یک هدست واقعیت افزوده را دارد، امروز بالاخره در برلین از محصول تازه‌اش که هدست «Mirage» نام دارد رونمایی به عمل آورد. گویی این هدست ...

شرکت لنوو که اخیراً اعلام کرده بود که قصد معرفی یک هدست واقعیت افزوده را دارد، امروز بالاخره در برلین از محصول تازه‌اش که هدست «Mirage» نام دارد رونمایی به عمل آورد.

گویی این هدست هدیه‌ای از آسمان باشد برای طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان، - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چرا که لنوو در کنار خود هدست، یک شمشیر نورانی و هولوگرافیک - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را هم به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید توسط آن به جنگ دشمنان فرضی خود بروید؛ دشمنانی که در البته آنها را به شکل افزوده در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هدست خود مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

لنوو خبر می‌دهد که هدست Mirage، از موبایل هوشمند شما توان پردازشی مورد نیازش را دریافت می‌کند و باید موبایل‌تان را درون آن قرار دهید. تفاوتی هم نمی‌کند که موبایل چیست. می‌تواند از درگاه‌های مایکرو USB، لایتینگ اپل و یا USB نوع C بهره مند باشد.

با توجه به ساختار این سیستم و نیاز به دانلود بازی‌ها روی موبایل، به نظر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می‌رسد پیچیده‌ترین و تکنولوژیک‌ترین بخش دستاورد جدید لنوو، نه هدست واقعیت افزوده بلکه کنترلر شمشیر مانند هولوگرافیک آن باشد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که به شما کمک می‌کند در بازی‌هایی که مقابل چشم‌تان می‌بینید، به جنگ دشمنان بروید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

استفاده از محصول تازه لنوو و بازی با آن قطعاً مفرح است ولی این هدست واقعیت‌ افزوده هم مانند تمام هم‌نسل‌هایش، حتی هولولنز، زاویه دید بسیار اندکی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد که نهایتاً به ۶۰ درجه در حالت افقی و ۳۰ درجه در حالت عمودی می‌رسد. البته پیش از اینکه به این بخش انتقادی وارد کنیم، بهتر است به قیمت کل سیستمی که ارائه می‌شود نیز نگاهی داشته باشیم.

سازنده‌ی چینی می‌گوید - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که این هدست از ماه نوامبر جاری با - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قیمت ۱۹۹ دلار در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد، هر چند که لنوو از همین حالا در وب‌سایتش امکان پیش‌خرید کردن آن را نیز برای طرفداران - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فراهم آورده است.

- تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone