🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44471.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مد و لباس؛ عنوان پژوهش تازه محققان با استفاده از اینستاگرام و هوش مصنوعی

اگر وقت آن را داشته باشید تا تنها یک یا دو میلیون عکس پست شده در اینستاگرام را از نظر بگذرانید در خواهید یافت که این پلتفرم می تواند نقش یک ابزار ارزشمند را برای ...

اگر وقت آن را داشته باشید تا تنها یک یا دو میلیون عکس پست شده در اینستاگرام را از نظر بگذرانید در خواهید یافت که این پلتفرم می تواند نقش یک ابزار ارزشمند را برای تحلیل فرهنگی ایفا کند.

در همین راستا، پژوهشگران دانشگاه کورنل اخیرا نوعی برنامه هوش مصنوعی را آموزش داده اند تا با استفاده از برخی عکس ها و دیتای جغرافیایی منتشر شده در اینستاگرام به تحلیل عکس ها پرداخته و ترندهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فرهنگی در رابطه با نوع پوشش در سرتاسر - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دنیا را شناسایی نمایند.

این گروه برای انجام پژوهش خود مستقیما - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از شبکه اجتماعی مورد بحث استفاده و عکس ها را که به حدود 44 شهر مختلف در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سرتاسر دنیا مربوط می شد در سال های 2013 تا 2016 از آن دانلود کردند که شمار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنها مجموعا به 100 میلیون عکس می رسید.

آنها برای شناسایی عکس های غیر مرتبط از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده کردند

آنها در ادامه به بررسی ترندهای مد براساس زمان و موقعیت مکانی پرداختند و برای حذف عکس هایی که مرتبط با این تحقیق نبودند هم در وهله نخست از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده نمودند. در مرحله بعد عکس ها مجددا به گونه ای فیلتر شدند تا تنها مواردی باقی بمانند که حاوی نیم تنه بالایی بدن اشخاص باشند و در انتها با این روش 15 میلیون عکس باقی ماند.

پژوهشگران سپس به لطف عکسهای کمتری که در اختیارشان قرار داشت نوعی برنامه تشخیص - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شی را توسعه دادند که آیتم هایی نظیر لباس (مثلا ژاکت را از گرمکن یا روسری را از شال گردن) را شناسایی می کرد. آن برنامه همچنین برخی تعاریف نظیر طول آستین، رنگ و - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مدل های محبوب را هم یاد گرفت.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

بعد از تگ گذاری عکس ها، محققان دیتای خود را به برنامه دیگری دادند که برای تشخیص الگوهای موجود در داده ها (و نه لباس ها) طراحی شده بود و تشخیص می داد که کدام لباس ها با کدام آیتم ها جفت شده اند، در هر ناحیه چه ترندهایی وجود دارد و اینکه در بازه زمانی سه ساله از آغاز جمع آوری عکس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها، - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چه ترندهایی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تغییر کرده اند.

آنها - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در انتها به این نتیجه رسیدند که در فصول زمستان مردم از رنگ های مشکی و قهوه ای بیشتر استفاده می کنند و رنگ های سفید و آبی نیز در تابستان طرفداران بیشتری دارند. این - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سیستم البته در وهله نخست برای تشخیص الگوهای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مد طراحی شده بود، با این همه، امید می رود که در آینده از آن برای تحلیل دیتای - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مردم شناسی در مناطق بزرگ - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و در بازه های زمانی گسترده تر استفاده گردد.

تیم تحقیقاتی در این باره نوشتند:

آینده ای را تصور کنید که در آن، انسان شناسان به چندین تریلیون عکس متعلق به مردم که از کشورها و قاره های مختلف به - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دست آمده دسترسی دارند و ابزارهای موثری را - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در اختیار دارند تا این عکس ها را تحلیل کرده و به نتایج و چشم اندازهای خوبی دست - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone