🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  3. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44473.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

گام جدید پژوهشگران در زمینه انرژی های نو؛ تولید باتری از زباله های فلزی

تلاش دانشمندان برای یافتن راه های بهینه ذخیره سازی انرژی، منجر به طراحی و تولید باتری های مختلفی شده است. اما محققان در تازه ترین دستاورد خود، روش جالبی را معرفی کرده اند که شامل ...

تلاش دانشمندان برای یافتن راه های بهینه ذخیره سازی انرژی، منجر به طراحی و تولید باتری های مختلفی شده است. اما محققان در تازه ترین دستاورد خود، روش جالبی را معرفی کرده اند که شامل یون پتاسیم و زباله های فلزی می شود.

جریان یون های پتاسیم در توری موجب رسانایی الکتریکی می شود.

پژوهشگران در ابتدا تورهای فولادی زنگ زده و بازیافتی را با استفاده از محلول پتاسیم فِروسیانید و برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حل کردن یون های موجود در لایه زنگار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توری، شست و شو دادند. یون های به دست آمده شامل آهن و نیکل، در ترکیب با سایر یون های موجود در محلول، نمک هایی را روی سطح توری تشکیل دادند که مانند شبکه ای از مکعب های نانویی ساختارمند، توانایی ذخیره سازی و رها کردن یون - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پتاسیم را داشتند. حرکت این یون های پتاسیم موجب رسانایی الکتریکی می شود که خاصیت مذکور، توسط روکشی از اکسید گرافیت تقویت خواهد شد.

تا پیش از این باتری های لیتیومی اولین گزینه برای ذخیره سازی انرژی های نو بودند، اما لیتیوم عنصر گران قیمت و کمیابی است و باتری های لیتیومی هم سابقه بدی در زمینه انفجار از خود به جا گذاشته اند. از سوی دیگر باتری های پتاسیمی به دلیل فراوانی و ارزان بودن این عنصر، جایگزین خوبی برای نمونه های لیتیومی به نظر می رسند.

البته با اینکه نمونه تولید شده توسط دانشمندان به عنوان یک طرح آزمایشی و برای تست فناوری ساخته شده، مشخصات جالب توجهی دارد. باتری پتاسیمی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد بحث ظرفیت و ولتاژ خروجی بالایی داشته و چرخه پایداری مناسبی دارد. همچنین به دلیل استفاده از مواد بازیافتی، گزینه جالب توجهی برای سازمان های حامی محیط زیست بوده و به احتمال زیاد، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آینده روشنی در پیش خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone