🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15531.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مهم‌ترین محصولاتی که اپل در مراسم Spring Loaded معرفی کرد

دقایقی پیش مراسم Spring Loaded اپل به پایان رسید و کوپرتینویی‌ها در آن از محصولات جذابی زیادی رونمایی کردند که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم. در این مراسم محصولات مختلفی از کامپیوتر آی‌مک با ...

دقایقی پیش مراسم Spring Loaded - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - اپل به پایان رسید و کوپرتینویی‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - در آن از محصولات جذابی زیادی رونمایی کردند که در ادامه آن‌ها را مرور می‌کنیم.

در این مراسم محصولات مختلفی از کامپیوتر آی‌مک با طراحی کاملا جدید تا ردیاب ایرتگ ۲۹ دلاری حضور داشتند و اپل از جدیدترین فناوری‌هایش در آن‌ها بهره برده است.

نسل جدید آیپد پرو با چیپ M1

اپل در مراسم امشب از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کرد که از چیپ M1 یعنی همان تراشه‌ای که در مک‌بوک‌ها استفاده شده، بهره می‌برد. آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - نمایشگر مینی-LED دارد و اپل آن را Liquid Retina XDR نامگذاری کرده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

نسل جدید آیپد پرو از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - اولترا واید بهره می‌برد. خریداران از ۱۰ روز دیگر می‌توانند آن‌ها - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - را پیش خرید کنند و از نیمه دوم ماه مه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی به ترتیب با قیمت پایه ۷۹۹ و ۱۰۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

آی‌مک جدید با طراحی متفاوت

دیگر محصولی که در مراسم Spring Loaded توجه زیادی را به خود جلب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - کرد، نسل جدید آی‌مک با طراحی کاملا جدید و چیپ M1 بود. این کامپیوتر باریک از نمایشگر ۲۴ اینچی و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - دوربین فیس تایم 1080p بهره می‌برد و در ۷ رنگ مختلف به فروش می‌رسد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

نسل جدید آی‌مک همچنین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - با مجیک کیبورد جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - مجهز به تاچ آیدی از راه می‌رسد. آی‌مک در چهار رنگ با حداقل قیمت ۱۲۹۹ دلار و در ۷ رنگ با مشخصات بهتر با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار فروخته می‌شود و از نیمه دوم ماه مه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ردیاب کوچک و ۲۹ دلاری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - ایرتگ

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، اپل تصمیم گرفت وارد بازار ردیاب‌ها شود و از ایرتگ رونمایی کند. این ردیاب کوچک ۲۹ دلاری از طریق اپ Find My کار می‌کند و مانع از گم شدن اشیاء می‌شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

خریداران می‌توانند ایرتگ را با ایموجی‌ها شخصی‌سازی کنند. پیش فروش این محصول از همین جمعه با قیمت ۲۹ دلار شروع می‌شود و ۱۰ روز دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. قیمت پک ۴ عددی آن ۹۹ دلار است.

اپل تی‌وی 4K - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - با چیپ A12 Bionic

یکی دیگر از محصولات مراسم امشب، اپل تی‌وی 4K جدید بود که از چیپ قدرتمند A12 Bionic مورد استفاده در سری آیفون XS بهره می‌برد. با این تراشه اپل تی‌وی می‌تواند محتوای HDR و ویدیوهای با فریم ریت بالا را پخش کند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - محصول در نسخه ۳۲ گیگابایت با قیمت ۱۷۹ دلار فروخته می‌شود. پیش فروش اپل تی‌وی جدید از ۱۰ روز دیگر آغاز شده و از نیمه دوم ماه مه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

ریموت اپل تی‌وی با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - طراحی جدید

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

اپل در کنار اپل تی‌وی 4K با چیپ A12، از ریموت جدیدی هم رونمایی کرده که بدنه آلومینیومی دارد و در بالای آن یک پد به چشم می‌خورد. در کنار آن دکمه سیری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - هم وجود دارد.

آیفون ۱۲ با رنگ بنفش

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

اپل در این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - مراسم از عرضه آیفون ۱۲ با رنگ بنفش خبر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - داد. پیش فروش این محصول از همین جمعه آغاز می‌شود و از ۱۰ روز دیگر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

سرویس اشتراکی پادکست

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس

آخرین محصول مهم کوپرتینویی‌ها در مراسم امروز، سرویس اشتراکی برای اپ پادکست بود که امکان شنیدن پادکست‌ها بدون تبلیغات را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - فراهم می‌کند. این سرویس از ماه آینده میلادی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - در ۱۷۰ منطقه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فارس استان فارس - و کشور ارائه خواهد شد. اپل همچنین اپ پادکست را بازطراحی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone