🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11375.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

با دستکاری ولتاژ می‌توان قابلیت‌های امنیتی پردازنده‌های AMD را دور زد

محققان موسسه فناوری برلین نشان داده‌اند که تکنولوژی SEV شرکت AMD با دستکاری ولتاژ ورودی قابل دور زدن است. پیش‌تر مشخص شده بود که محصولات اینتل هم می‌توانند به روش مشابهی در معرض خطر قرار ...

محققان موسسه فناوری برلین نشان داده‌اند که تکنولوژی SEV شرکت AMD با دستکاری ولتاژ ورودی قابل دور زدن است. پیش‌تر مشخص شده بود که محصولات - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - اینتل هم می‌توانند به روش مشابهی در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - معرض خطر قرار بگیرند.

پژوهشگران آلمانی با انتشار مقاله‌ای به نام - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - «یک گلیچ برای فرمانروایی بر همه» که عنوان آن با الهام از کتاب ارباب حلقه‌ها انتخاب شده، توضیح داده‌اند که مهاجم چگونه می‌تواند پردازنده امن (SP) تراشه را دور بزند و کلیدهای رمزنگاری را به دست آورد یا کدهای مدنظر خود را اجرا کند.

البته انجام - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - این حمله به مهارت بالایی نیاز دارد و باید از طریق شرکت‌های رایانش ابری که در سطح سخت‌افزار به سرورها دسترسی دارند، صورت بگیرد. ولی از سوی دیگر، تجهیزات لازم برای انجام این حمله - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - بسیار ارزان است. مهاجم با یک میکروکنترلر و برنامه‌ریز ساده که هزینه هردوی آن‌ها کمتر از ۵۰ دلار است، می‌تواند دسترسی خود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - را ایجاد کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل

در مقاله حاضر آمده است: «ما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - با دستکاری ولتاژ ورودی به سیستم-بر-تراشه‌های AMD، خطایی در حافظه فقط خواندنی (ROM) بوت‌لودر AMD-SP به وجود آوردیم که به ما اجازه می‌دهد کنترل کامل دستگاه را در دست بگیریم.»

قبلا نشان داده شده بود که فناوری Software Guard Extensions یا SGX اینتل هم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - در برابر حملات دستکاری ولتاژ آسیب‌پذیر است. در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - حمله‌ای که با نام «پلاندرولت» شناخته می‌شود، ولتاژ ورودی به سخت‌افزار چنان کاهش پیدا می‌کند که خطا به وجود می‌آورد. چندی بعد مشخص شد که در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - حمله «ولت‌پیلجر» - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - هم می‌توان با افزایش ولتاژ به نتایج مشابهی دست پیدا کرد. این یافته‌ها باعث شد محققان موسسه فناوری برلین فناوری SEV شرکت AMD را آزمایش کنند.

اینتل گفته بود که قصدی برای مقابله با حمله ولت‌پیلجر ندارد چون حملات سطح سخت‌افزار از دامنه مدل‌های خطر SGX خارج‌اند. حالا مشخص شده که رقیب شماره یک آن‌ها هم با مشکل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - مشابهی روبرو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمین استان اردبیل - است که می‌تواند همه کامپیوترهای موجود را در معرض خطر قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone