🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30787.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ماده پوششی که دافع همه چیز است

تحقیقاتی که اخیرا در زمینه علوم مواد انجام شده نشان می دهد پوشش های دافع را میتوان تا اندازه ای بهبود داد که حتی مانع از چسبیدن گرد و غبار و انواع آلودگی به گجت ...

تحقیقاتی که اخیرا در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمینه علوم مواد انجام شده نشان می دهد پوشش های دافع را میتوان تا اندازه ای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بهبود داد که حتی مانع از چسبیدن گرد و غبار و انواع آلودگی به گجت ها شوند. البته استفاده اولیه از این پوشش دافع فعلا برای دستگاه های بیومتریک است با این حال پیش بینی می شود در آینده نزدیک شاهد استفاده از این مواد در لوازم الکترونیکی باشیم که تمیز کردنشان هم کار آسانی است.

اینکه نمایشگر موبایل یا تبلت خود را چند مرتبه تمیز می کنید اهمیتی ندارد، در هر صورت تنها چند دقیقه بعد، آلودگی مجددا روی آن نمایان می شود. شاید بد نباشد اشاره کنیم که این نمایشگرها در قیاس با سطوح شیشه ای معمولی یک مزیت دارند و آن پوشش دافع اوولفوبیک شان است که پاک کردن چربی از روی آنها با دستمال های میکروفایبر را بسیار ساده می کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان

گاهی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اوقات این پوشش ها به مرور زمان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از بین می روند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یا یکنواختی خود را از دست می دهند و در نتیجه پاک کردن کلیه آلودگی ها از روی سطح آن به کاری بس دشوار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بدل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می شود.

حالا محققان دانشگاه مک مستر روی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ساخت پوشش هایی کار می کنند که بتوان آنها را در وسایل بیشتری غیر از شیشه به کار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برد. گروهی از دانشمندان با کمک تکنولوژی های نوین راهی برای ساخت پوشش دافع کل مواد ساختند که به غیر از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برخی مواد دارای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خواص مشخص، همه چیز را دفع می کند.

به لطف این ماده علاوه بر آب، روغن و گرد و غبار دیگر باکتری ها، ویروس ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و بافت های زنده نیز به سطوح مد نظرتان نمی چسبند. در واقع با اندکی بهبود و بهینه سازی این پوشش می تواند کاری کرد که هر ماده ای را دفع کند.

و اما آنطور که دانشمندان گفته اند توسعه و ساخت ایمپلنت های پزشکی از جمله اهداف اصلی ساخت این تکنولوژی به شمار می رود و به طور مشخص دریچه های قلبی می توانند مورد مناسبی برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کاربرد این پوشش دافع باشند.

با استفاده از این پوشش دافع سلول های خونی به دیواره های دریچه های قلب نمی چسبند و در نتیجه از تجمع توده درون دریچه های ایمپلنت شده جلوگیری به عمل می آید و به میزان قابل توجهی از خطر بروز سکته در این اشخاص جلوگیری می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone