🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17627.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه از رویداد ۲۵ شهریور اپل انتظار داریم؛ از آیفون ۱۲ تا اپل واچ سری ۶

اپل دیروز برگزاری رویداد بزرگ و سالیانه خود در ۲۵ شهریور را تایید کرد. هرچند مشخص نیست اپل برای سه‌شنبه هفته بعد چه خوابی دیده اما منابع مختلف از معرفی محصولات هیجان انگیزی از آیفون ...

اپل دیروز برگزاری رویداد بزرگ و سالیانه خود در ۲۵ شهریور را تایید کرد. هرچند مشخص نیست اپل برای سه‌شنبه هفته بعد چه خوابی دیده اما منابع مختلف از معرفی محصولات هیجان انگیزی از آیفون ۱۲ گرفته تا اپل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - واچ سری ۶ و آیپد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - جدید سخن به میان آورده‌اند.

این رویداد هم مثل آنپکد سامسونگ و ایفا ۲۰۲۰ صرفا به صورت مجازی برگزاری خواهد شد و تجربه این چند ماه نشان داده که مجازی بودن نه تنها از هیجان مراسم نمی‌کاهد بلکه با جلوه‌های ویژه دست برگزار کنندگان را در اجرای مهیج‌تر بازتر می‌کند. در ادامه نگاهی به محصولاتی داشته‌ایم که شانس معرفی در هفته آینده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - را دارند.

اپل واچ سری ۶

شانس معرفی: بسیار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - بالا

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان

مدت‌هاست اپل ساعت هوشمند جدیدی رو نکرده و از اینرو انتظار معرفی اپل واچ سری ۶ را داریم. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - آنطور که به گوش می‌ر‌سد احتمالا نسخه‌ای پلاستیکی در کنار مدل‌های فلزی و سرامیکی معرفی می‌شود که هدف از آن جلب نظر خریدارانی است که تا کنون به خاطر قیمت بالا ساعت اپل را روی دستشان نداشته‌اند. هدف دیگر ممکن است ارائه محصولی برای کودکان باشد و وجود مود ویژه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - «حالت کودکان» در watchOS 7 این گمان را تقویت می‌کند.

مهمترین قابلیت اپل واچ سری ۶ می‌تواند پایش خواب باشد که از مدت‌ها قبل در محصولات رقیب و حتی مچ‌بندهای هوشمند ارائه شده‌اند. تعبیه باتری بزرگتر نیز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - که در برخی اسناد شاهدش بودیم، در کنار حالت ذخیره انرژی نوید ارتقای شارژدهی را می‌دهد که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - برای ویژگی پایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - خواب بسیار پرکاربرد خواهد بود.

گزارش‌هایی مبنی بر ارائه قابلیت تشخیص سطح اکسیژن هم منتشر شده که بر فناوری و حسگرهای کنونی متکی است اما می‌تواند مشکلاتی مثل آپنه خواب یا کاهش سطح اکسیژن در ارتفاعات بالا را شناسایی کند.

صحبت‌هایی از تغییر پنل نمایشگر از OLED به میکرو ‌LED هم به میان آمده اما چندان نباید رویش حساب کرد. استفاده از پلیمر کریستال مایع در بدنه نیز می‌تواند کارایی وایرلس و مقاومت ساعت در برابر آب را بهبود ببخشد. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - تا کنون حرفی از قیمت به میان نیامده اما منطقی است که نسخه پلاستیکی از ارزان‌ترین مدل فعلی با قیمت ۴۰۰ دلار کمتر تمام شود.

آیفون ۱۲

احتمال معرفی: متوسط

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان

بین افشاگرهای دنیای فناوری در خصوص احتمال معرفی پرچمدارهای جدید اپل اختلاف عمیقی افتاده و در حالی که برخی با اطمینان از رونمایی آنها در هفته آتی حرف می‌زنند، افرادی مثل «جان پراسر» آنرا ناممکن دانسته‌اند.

به هر حال شنیده حاکی از این است که اپل ۴ آیفون را در دست توسعه دارد که شامل ۲ مدل پرو و ۲ مدل معمولی می‌شود. آیفون‌های معمولی نمایشگرهای ۵.۴ و ۶.۱ اینچی دارند اما آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس به ترتیب ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و رنگ ۱۰ بیتی خواهند بود. تمام گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از پنل OLED با ناچ کوچکتر، سازگاری با شبکه 5G و طراحی جدید مشابه آیفون ۴ با لبه های تخت بهره می‌برند.

دیگر تفاوت میان این مدل‌ها به پیکربندی دوربین برمی‌گردد. در حالی که نسخه‌های معمولی به پیکربندی دوگانه با دوربین التراواید و واید ۱۲ مگاپیکسلی بسنده کرده‌اند، مدل‌های پرو از یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی نیز بهره خواهند برد. دیگر مزیت مدل‌های پرو اسکنر لیدار است که با ارسال پرتو به سمت مقابل نقشه‌ای ۳ بعدی از محیط ترسیم کرده و در مواردی مثل افکت بوکه و واقعیت افزوده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - کاربرد دارد. نکته دیگری که «مینگ چی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - کو»، افشاگر سرشناس مدعی شده استفاده از موتور کویل صوتی مبتنی بجای طراحی مبتنی بر فنر است که عملکرد فوکوس خودکار را بهبود می‌دهد.

از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - نظر تصویربرداری دوربین‌های اصلی احتمالا فیلمبرداری اسلوموشن در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - نرخ‌های ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم با وضوح 4K را برای اولین بار ممکن می‌کنند. در کنار این مواد بهینه‌سازی قابلیت‌های تصویربرداری در شب و کاهش نویز هم دور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - از ذهن نیست.

قدرت پردازش این گوشی‌ها به لطف چیپست ۵ نانومتری A14 به طرز قابل توجهی ارتقا پیدا می‌کند. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - این تراشه در مقایسه با A13 Bionic کوچکتر و سریع‌تر بوده و با مدیریت بهتر حرارت، مصرف انرژی بهینه‌تری نیز خواهد داشت. علاوه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - بر این پیشرفت، به نظر می‌رسد که مدل‌های پرو آیفون ۱۲ به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - مجهز می‌شوند، در حالی که مدل‌های پایه مانند گوشی‌های سری آیفون ۱۱ همچنان ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه خواهند داشت.

اپل حتی در محتوای جعبه هم دست برده و احتمالا خبری از شارژر یا هدفون نخواهد بود. قیمت این محصولات برای آیفون ۱۲ ۶۴۹ دلار و برای ۱۲ مکس ۷۴۹ دلار ذکر شده. ۱۲ پرو قیمت پایه ۹۹۹ دلاری دارد اما نسخه مکس آن برای خریداران از ۱۰۹۹ تا ۱۳۹۹ دلار آب خواهد خورد. آخرین اخبار حکایت از این دارد که اپل ابتدا مدل های ۶.۱ اینچی را روانه بازار کرده و پس از مدتی دو مدل دیگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - هم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - به دست خریداران می‌رساند.

آیپد یا آیپد ایر

احتمال معرفی: بالا

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان

زمزمه‌هایی از معرفی یک تبلت در قالب نسخه جدید آیپد یا «آیپد ایر ۴» با نمایشگری ۱۰.۸ اینچی به گوش‌ می‌رسد. بزرگترین تغییر این مدل به تلاش اپل برای استفاده از زبان طراحی مشابه آیپد پرو برمی‌گردد که از طریق لبه‌های تخت و مربعی و استفاده از فناوری رتینای مایع صورت می‌گیرد.

کلید هوم در این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - تبلت حذف خواهد شد اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - مشخص نیست به جای آن از Face ID متکی بر دوربین TrueDepth استفاده می‌شود یا Touch ID تعبیه شده در کلید پاور جای آن را می‌گیرد.

در صورتی که شایعات درباره حذف درگاه لایتنینگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - به سود USB-C درست از آب درآید، این محصول از سرعت بالاتر در انتقال داده و سازگاری با لوازم جانبی آیپد پرو بهره خواهد برد. استفاده از نسل دوم اپل پنسل نیز یکی دیگر از شایعات پیرامون آن است اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - تمامی این قابلیت‌ها به معنی افزایش قیمت هستند و آنطور که گفته شده با برچسب قیمتی ۶۴۹ دلاری مواجه خواهیم شد؛ هرچند «مینگ-چی کو»، افشاگر سرشناس قیمت را بسیار کمتر از این عدد می‌داند.

ایرتگ

احتمال: بالا

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان

کوپرتینویی‌ها مدت‌هاست در حال توسعه وسیله‌ای هستند که به یافتن اشیاء گمشده کمک می‌کند. این ابزار که «ایرتگ» نامیده شده، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - رقیبی برای Tile است - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - و کاربر کافی است آنرا روی کیف یا هر وسیله‌ای دیگری چسبانده و مکان این وسیله را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - با کمک اپلیکیشن Find My پیدا کند.

شنیده شده که ایرتگ در اپ مذکور از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند، بدین ترتیب مکان وسیله گم شده در دنیای واقعی به کاربر نشان داده می‌شود، تا هم کار یافتن آسانتر شده و هم با کمی سرگرمی همراه شود.

ایرتگ بر خلاف - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - محصولات مشابه هم از بلوتوث و هم فناوری Ultra Wideband پشتیبانی می‌کند. بنابراین در صورتی که شی مذکور در مکانی عمومی گم شود، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - دیگر آیفون‌ها پینگ رمزگذاری شده را دریافت کرده و مالک از طریق iCloud در جریان قرار داده می‌شود. در واقع از نظر تئوری این قابلیت باعث می‌شود که آیتم گم شده دارای ایرتگ در هر جای جهان بدون نیاز به GPS پیدا شود.

ایرتگ احتمالا طراحی مدوری با ابعادی بسیار جمع و جور خواهد داشت. از نظر قیمت هم هنوز چیزی مشخص نیست اما از آنجا که ردیاب های Tile با قابلیت‌های محدودتر قیمت ۲۵ تا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - ۳۲ دلاری دارند، ایرتگ کمی بیش از این قیمت می‌خورد.

اپل سیلیکون

احتمال معرفی: اندک

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان

اگر یادتان باشد در WWDC از کنار گذاشتن پردازنده‌های اینتل در مک و روی آوردن به معماری ARM خبر داده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - شد که نتیجه آن چیست‌های اپل سیلیکون خواهد بود. هرچند معرفی این مک‌ها در رویداد پیش رو هیجان را دوچندان می‌کند اما شانس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - این اتفاق بسیار اندک است چرا که اپل سیلیکون برای معرفی به عنوان محصولی جانبی در کنار آیفون بیش از حد بزرگ است.

در واقع با توجه به اهمیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - آن در نقشه راه اپل برای کامپیوترهایش و اهمیتی که در موفقیت مک‌های جدید دارد، منطقی‌تر این است که رویدادی کاملا مجزا برای پرده‌برداری از دستگاه‌های مجهز به آنها برگزار شود.

با این وجود بعید نیست اپل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - برای داغ نگه داشتن این موضوع به شکلی مختصر توضیحاتی را در این باره ارائه کرده یا تیزری را درباره آنها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - به نمایش درآورد. آنطور که شنیده می‌شود نخستین کامپیوتر مجهز به این تراشه مک‌بوک ۱۲ اینچی یا عضوی از سری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - مک‌بوک پرو خواهد بود.

این دستگاه از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - چیپست A14X با پردازنده و پردازشگر گرافیکی منحصر به فرد، پورت Type-C و شارژدهی ۱۵ تا ۲۰ ساعته همراه است. به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر منجیل استان گیلان - گفته « لوک میانی» عملکرد A14X بایونیک با پردازنده Core i9-9880H اینتل برابری می‌کند. به لطف استفاده از این تراشه کم مصرف حجم باتری کاهش یافته و وزن کلی از ۱ کیلوگرم فراتر نخواهد رفت، این در حالی است که مک‌بوک ایر ۱.۲۹ کیلوگرم وزن دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone