🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10686.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می میکس ۴ با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس در گیک‌بنچ رویت شد

شیائومی در همین هفته و در تاریخ ۱۹ مرداد پس از مدت‌ها انتظار از نسل جدید می میکس رونمایی می‌کند. حالا شیائومی می میکس ۴ با جدیدترین تراشه کوالکام در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است. ...

شیائومی در همین هفته و در تاریخ ۱۹ مرداد پس از مدت‌ها انتظار از نسل جدید می میکس رونمایی می‌کند. حالا شیائومی می میکس ۴ با جدیدترین تراشه کوالکام - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - در بنچمارک گیک‌بنچ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - حاضر شده است.

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید می میکس هستیم و در هفته‌های اخیر هم اطلاعات رسمی و غیررسمی زیادی درباره این دستگاه منتشر شده. برای مثال به گفته شیائومی، این دستگاه با رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - MIUI 12.5 و نه MIUI 13 از راه می‌رسد.

شیائومی می میکس ۴ همچنین به دوربین سلفی زیر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - نمایشگر مجهز می‌شود تا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - در رده محصولاتی مانند زدتی‌ای اکسون ۳۰ 5G قرار بگیرد. حالا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این پرچمدار شیائومی به اینترنت راه پیدا کرده که بخشی از مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

چینی‌ها برای این گوشی هوشمند از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس استفاده خواهند کرد، تراشه‌ای که چند وقت پیش معرفی شد و نسخه بهبودیافته اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود.

طبق این بنچمارک، پرچمدار آینده شیائومی به ۱۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود، هرچند باید منتظر عرضه نسخه‌ای با ۸ گیگابایت رم هم باشیم. احتمالا این دستگاه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - در نسخه‌های مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی

می میکس ۴ در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای ۸۵۷ و ۲۹۹۵ را کسب کرده. این دستگاه همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

در کنار بنچمارک گیک‌بنچ، یک پوستر هم از این دستگاه منتشر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - شده که با شایعات قبلی تفاوت دارد. شیائومی با معرفی می ۱۱ اولترا به سراغ نمایشگر دوم در کنار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - دوربین اصلی رفت که البته کارایی چندان زیادی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - ندارد. حالا طبق تصویر جدید، چینی‌ها نمی‌خواهند به چنین روندی برای می میکس - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - ۴ ادامه دهند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی

این پوستر که پنل پشتی می میکس ۴ را به تصویر کشیده، یک ماژول دوربین چهارگوش را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - نشان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - می‌دهد که میزبان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر اراک استان مرکزی - این عکس اطلاعات بیشتری در اختیارمان قرار نمی‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone