🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19366.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: بدافزار بدون فایل چیست؟

از میان تمام عواملی که یک تمامیت یک کسب‌وکار را تهدید می‌کنند، بدافزارهای بدون فایل در صدر لیست خطرناک‌ترین چالش‌ها به حساب می‌آیند، چرا که معمولا از چشم حتی ابزارهای آنتی‌ویروس نیز دور می‌مانند. شناسایی ...

از میان تمام عواملی که یک تمامیت یک کسب‌وکار را تهدید می‌کنند، بدافزارهای بدون فایل در صدر لیست خطرناک‌ترین چالش‌ها به حساب می‌آیند، چرا که معمولا از چشم حتی ابزارهای آنتی‌ویروس نیز دور می‌مانند.

شناسایی از آن جهت دشوار است که یک بدافزار بدون فایل، همانطور که از نامش پیداست، برای آلوده کردن یک شبکه یا دستگاه متکی بر هیچ فایلی نیست. در عوض برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - به ظاهر معتبر، نقطه شروع کار بدافزار به حساب می‌آیند. برای مثال داستان رخنه امنیتی Equifax یکی از مثال‌های کلاسیک اینست که یک بدافزار چطور می‌تواند خود را چیزی دیگر جای زده و در نهایت دستگاه هدف را به گروگان بگیرد.

یک آسیب‌پذیری تزریق فرمان در پرتال شکایت مشتریان بود که رخنه امنیتی Equifax را رقم زد. با به دست آوردن اطلاعات ورود به سه سرور، امکان ورود به ۴۸ سرور دیگر مهیا می‌شد که اطلاعات مشتریان را بدون هیچ‌ رمزنگاری در خود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - ذخیره کرده بودند. همین کمبود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - رمزنگاری، ابعاد ماجرا را وخیم‌تر کرد. آسیب‌پذیری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - مورد اشاره اما وقوع اتفاقی شیطانی‌تر از این هم را هم امکان‌پذیر کرد: اجرای کد به صورت از راه دور. بعدا مشخص شد که هکرها برای ۷۶ روز به پرتال دسترسی داشته‌اند.

در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۹۰ درصد از موسسات مالی گزارش کردند که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - هدف حمله بدافزارهای بدون فایل بوده‌اند. بنابراین سوالی مهم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - پیش می‌آید: چه چیزی باعث می‌شود بدافزارهای بدون فایل اینقدر مخفیانه کار کنند؟ و آیا راه فراری از آن‌ها هست؟

آناتومی بدافزار بدون فایل

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان

بدافزار بدون فایل یک نرم‌افزار بدخواهانه است که با استفاده از اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارها یا پروتکل‌هایی که پیشتر در یک سیستم وجود داشته باشند، به یافتن آسیب‌پذیری و سوء استفاده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - از آن می‌پردازد. این نوع از بدافزارها درون رم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - سکنی می‌گذینند و می‌توانند خود را جای پروسه‌های مورد اعتماد درون یک سیستم عامل جا بزنند، پدیده‌ای که گاهی از آن تحت عنوان «زندگی بیرون از خشکی» گفته می‌شود.

ایده پشت چنین حمله‌ای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - مشخصا هوشمندانه است: هیچ سیستم امنیتی‌ای‌، فارغ از اینکه چقدر پیشرفته باشد، یک فایل با نرم‌افزار معتبر درون دیسک را اسکن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - نمی‌کند. البته باید این را نیز در نظر داشت که علی‌رغم نام‌گذاری‌اش، یک بدافزار بدون فایل ممکن است به استفاده از میان‌برها، فایل‌های اسکریپت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - یا پروسه‌های معتبر مانند Adobe.exe نیز پرداخته و کدهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - بدخواهانه را نصب کند.

و هیچ راه حل سریعی برای مقابله وجود ندارد. رد پای به جا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - مانده از بدافزار بدون فایل آنقدر ناچیز است که ۹ بار از هر ۱۰ بار، از چشم‌ها دور می‌ماند. همین مخفی‌کاری هوشمندانه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - است که بدافزار بدون فایل را در برابر راهکارهای امنیتی متداول مصون نگه می‌دارد و گرچه بدافزارها معمولا تمام سیستم‌های عامل در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - جهان را هدف قرار می‌دهند، اکثر بدافزارهای بدون فایل روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز یافت می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان

این‌ها روش‌هایی است که هکرها برای تزریق بدافزار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - بدون فایل خود به سیستم‌های هدف به کار می‌گیرند:

  • ایمیل‌های فیشینگ که شامل لینک‌های به ظاهر امن می‌شوند
  • وب‌سایت‌هایی که کاربر را دی‌دایرکت می‌کنند
  • برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - مورد اعتماد که به صورت گسترده استفاده می‌شوند

این سناریوها نشان می‌دهند که اکثر حملات بدون فایل، با قصور خود کاربر عملی می‌شوند. کاربر یک ایمیل نامعتبر را باز یا روی یک لینک کلیک می‌کند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - و به یک وب‌سایت آلوده و بدخواهانه هدایت می‌شود.

یک مثال خوب، بستر PowerShell مایکروسافت است. به عنوان یکی از اجزای مهم زیست‌بوم‌های مدرن فناوری‌های اطلاعات، PowerShell وظایف تکراری را اتوماسیون می‌کند و دیگر نیازی به رسیدگی دستی به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - آن‌ها نیست. بدافزار بدون فایل می‌تواند اسکریپت‌های اصلی PowerShell را دستکاری کرده و ناشناس باقی بماند، چرا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - که فایر وال و برنامه‌های آنتی‌ویروس، روتین‌های PowerShell را بلاک نمی‌کنند. این ابزار برای بسیاری از سازمان‌ها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - حیاتی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - است و بنابراین نمی‌توان آن را متوقف کرد. ماکروهای موجود در ابزارهای مایکروسافت آفیس و ویدیو پلیر ادوبی فلش هم همواره جزو اصلی‌ترین حاملان بدافزارهای بدون فایل بوده‌اند.

بعد از رخنه چه به سر اطلاعات ربوده شده می‌آید؟

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان

اطلاعات لو رفته معمولا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - برای کسب سود در دارک وب فروخته می‌شوند. رخنه‌گران خاص ضمنا می‌توانند کنترل مرورگر وب شما را به دست گرفته و شروع به نمایش تبلیغ، سرقت پسووردها و کارهایی از این دست بپردازند.

بدون وجود هیچ فایلی که به مقابله با آن بپردازید، سیستم‌های امنیتی هیچ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - دفاعی از خود ندارند و همه‌چیز شکلی دشوار به خود می‌گیرد. ابعاد حملات ضمنا می‌تواند گسترش یافته و لوکیشن‌ها یا شبکه‌های اشتراکی دیگر را نیز از طریق اینترنت در بر بگیرد.

در مجموع همین‌طور که بدافزارها بیش از پیش به تکامل می‌رسند، ساخت ابزارهای لازم برای مقابله با آن‌ها دشوار - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - و دشوارتر می‌شود.

چطور از خود در برابر بدافزار بدون فایل محافظت کنیم؟

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان

بسیاری از متدهای تدافعی در برابر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - بدافزارها، تمرکز - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - را از روی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - ابزارهای امنیتی برداشته و آن را معطوف بر آسیب‌پذیری‌های انسانی می‌کنند. آنالیز رفتار سیستم و نرم‌افزارهای تشخیص ویروس کارآمد هستند، اما تنها در سطح. تا جایی که ما می‌دانیم، حتی یک تعویق کوتاه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - در عرضه یک پچ امنیتی می‌تواند وقایعی فاجعه‌بار را به همراه آورد.

اما خبر خوب اینست که کاربران با چند کار ساده، قادر به مقابله با حملات بدافزاری هستند. با این روش‌ها می‌توانید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - از کامپیوترتان در برابر بدافزارهای بدون فایل محافظت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - کنید:

  • استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای
  • خاموش کردن PowerShell و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - WMI زمانی که کاربردی ندارند
  • بازدید تنها از سایت‌های امن (به دنبال آیکن قفل سبز رنگ در مرورگرتان باشید)
  • تغییر موجزهای دانلود در کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر بانه استان کردستان - و غیر فعال کردن قابلیت دانلود پی‌دی‌اف و فلش در مرورگر
  • توجه نشان دادن به ایمیل‌های فیشینگی که پیشنهادهای وسوسه‌برانگیز دارند
  • دریافت آخرین آپدیت‌های امنیتی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گردآفرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone