🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26740.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چهار فراخوان جدید پست برای همکاری با استارت‌آپ‌ها و بخش خصوصی

«محمدرضا قادری»، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در گفتگو با دیجیاتو از علاقه شدید این شرکت برای همکاری با شرکت‌های خصوصی یا استارت‌آپ‌های بالغ خبر می‌دهد و می‌گوید اکنون پست در چهار حوزه فراخوان ...

«محمدرضا قادری»، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست در گفتگو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - با دیجیاتو از علاقه شدید این شرکت برای همکاری با شرکت‌های خصوصی یا استارت‌آپ‌های بالغ خبر می‌دهد و می‌گوید اکنون پست در چهار حوزه فراخوان داده است تا شرکت‌های مختلف که درخواست همکاری دارند را مورد بررسی قرار دهد.

به گفته او تنوع بالای سرویس‌هایی که پست ارائه می‌دهد باعث شده تا این شرکت ملی تصمیم بگیرد دست همکاری را به سوی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - شرکت‌های خصوصی دراز کند: «تنوع سرویس‌ها بسیار زیاد است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - و به فراخور نیاز و رفتار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - مشتری ما، قاعدتا یک مجموعه نمی‌تواند همه این خدمات را بدهد. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - بهتر است لبه‌های کار ما که با مردم ارتباط دارد به شرکت‌های چابک خصوصی سپرده شود.»

فراخوان اول شرکت ملی پست در رابطه با درگاه فروش اینترنتی یا Gateway تجارت الکترونیک است که به گفته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - قادری، این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - امکان را فراهم می‌کند تا شرکت‌هایی که وب سایت و پورتال‌هایی برای فروش اینترنتی مستقل دارند، از طریق این Gateway به شرکت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - پست متصل شوند و از خدمات سکوی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - تجارت الکترونیک استفاده کنند که این خدمات پایه و اولیه آن حمل مرسولات آنهاست. به علاوه از سایر خدمات موجود در سکوی الکترونیک مانند تماس با مشتری، پرداخت، مرجوعی و ... می‌توانند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - کنند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان

فراخوان بعدی شرکت ملی پست جهت همکاری در تولید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - سامانه مرکز ارتباط با مشتری است. قادری در این رابطه می‌گوید:

«پست مرکز تماس خود را دارد اما زمانی که کاربران به Gateway متصل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - شوند، همه آنها می‌توانند از آن طریق در سکوی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - تجارت الکترونیک با یکدیگر داد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - و ستد کنند، بنابراین دیگر لازم نیست تا همه آنها به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - شکل مستقل مرکز تماس ایجاد کنند. قاعدتا پست باید مرکز تماسی داشته باشد تا هرکسی که خواست بتواند از آن استفاده کند و مشتری هم بتواند با آن ارتباط داشته باشد. در همین راستا ما قصد داریم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - با کمک بخش خصوصی مرکز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - تماس خود را در سرتاسر کشور گسترش - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - دهیم تا تمامی مشترکان سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) بتوانند از آن استفاده کنند.»

شرکت ملی پست همچنین قصد دارد در رابطه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - با «مدیریت و یکپارچه‌سازی نرم افزارها و سخت افزارهای شبکه‌ پستی»، با شرکت‌های خصوصی همکاری کند. قادری می‌گوید در حال حاضر شرکت پست ۷۰ سامانه نرم افزاری، ۱۱۰۰ نود شبکه و سرور روم در تمامی استان‌ها و یک مرکز داده در تهران دارد که کل این مجموعه به یکدیگر متصل هستند: «بنابراین ما برای آنکه بتوانیم کیفیت سرویس خود را روی نرم‌افزار پایه‌ای خود ارتقا دهیم، قصد داریم تا کل این کار را برون سپاری کنیم. البته الان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - نیز موارد گفته شده به ۱۰۰ مجموعه برون سپاری شده‌اند اما ما قصد داریم آنها را به یک شرکت بسپاریم تا یکپارچه‌سازی انجام دهد.»

در فراخوان چهارم، شرکت ملی پست به دنبال همکاری با شرکت‌هایی است که بتوانند مرسولات پستی را از مقر مشتری جمع‌آوری کنند. مشابه با سرویس «الو پست» که در همکاری با استارت‌آپ «الوپیک» رونمایی شد و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - حالا قادری می‌گوید که انحصاری در این رابطه وجود ندارد و دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - نیز می‌توانند به آن ورود کنند:

«در حال حاضر پست مرسولات مشتریانی که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - با آنها قرارداد را در محل دریافت می‌کند، اما سرویسی وجود ندارد که فرد از پست بخواهد نامه او را از محل دفترش تحویل بگیرد و به مقصد ارسال کند. بنابراین ما در این فراخوان از شرکت‌های پیک اینترنتی سراسر کشور درخواست می‌کنیم تا بخش تحویل گرفتن بسته از فرستنده را برعهده بگیرند.»

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان

عضو هیات مدیره شرکت پست در پاسخ به این سوال که چه الزامات و فرآیندی برای انتخاب شرکت‌ها جهت همکاری در نظر گرفته شده است، به دیجیاتو می‌گوید که شرکت ملی پست در سال جاری و سال آینده به دنبال ارائه ۷۰ فراخوان همکاری است که در اصل برای شناسایی شرکت‌ها هست. قادری در همین رابطه می‌گوید:

«ما می‌خواهیم در ابتدا مخاطب خود را شناسایی کنیم که چه گروه‌هایی هستند و چقدر ظرفیت دارند. به علاوه اینکه مدل‌های مشارکتی که آنها پیشنهاد می‌دهند را بررسی کنیم و بهترین مدل را در مرحله بعدی به مناقصه ببریم. بسیاری تصور می‌کنند که این فراخوان یک مناقصه دو مرحله‌ای است که اگر الان حضور پیدا نکنند، دفعه بعدی نمی‌توانند شرکت کنند. ولی شرکت‌هایی که الان حضور پیدا می‌کنند این امتیاز را دارند که بتوانند مذاکره کنند. در گام بعدی مناقصه، مدل نهایی شده است و شرکت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - کنندگان فقط می‌توانند در آن مدل پیشنهاد دهند.»

او همچنین می‌گوید که در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - مرحله فعلی، فیلترینگ خاصی وجود ندارد: «البته برای اینکه در وقت و انرژی صرفه‌جویی شود ما مخاطب خاص همان فراخوان مطلع می‌کنیم. برای مثال در فراخوان Gateway، مجموعه‌هایی که در این حوزه تجارت الکترونیک فعالیت - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - دارند و بستر لازم را دارند شرکت داده می‌شود و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - کسانی که بخواهند از ابتدا پلتفرمی را بنویسند و شرکت کنند، موضوعیت ندارند.»

قادری می‌گوید در مرحله بعدی که مناقصه اتفاق می‌افتد، ارزیابی کیفی و فنی روی شرکت‌ها صورت می‌گیرد تا بتوانند شرکت‌های مناسب با شرایط مناقصه را انتخاب کنند و قطعا در این مناقصات فقط یک شرکت برنده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - نمی‌شود: «ممکن است - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر چناران استان خراسان - در یک موضوع ما سه الی چهار شرکت را انتخاب کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone