🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30769.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فوتوز می‌تواند ۱۰ هزار عکس را در «آلبوم‌های زنده» خود ذخیره کند

به گزارش کاربران انجمن‌های گفتگوی گوگل و به نقل از اندروید پلیس، به تازگی مشخص شده که قابلیت Live Albums اپلیکیشن گوگل فوتوز گنجایش ذخیره 10 هزار عکس را دارد. این قابلیت که اوایل همین ماه ...

به گزارش کاربران انجمن‌های گفتگوی گوگل و به نقل از اندروید پلیس، به تازگی مشخص شده که قابلیت Live Albums اپلیکیشن گوگل فوتوز گنجایش ذخیره 10 هزار عکس را دارد. این قابلیت که اوایل همین ماه برای گوگل فوتوز معرفی شد، به طور خودکار از تصاویر یک فرد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - یا حیوان خانگی یک آلبوم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - عکس تهیه می‌کند.

با ساخته شدن خودکار این آلبوم‌ها، دیگر نیازی نیست که برای تماشای تصاویر عزیزان خود در تصاویر در هم و بر هم تایملاین به جستجو بپردازید و وقت‌تان را تلف کنید. محدودیت 10 هزار عکس نیز برای گردآوری یک آلبوم کامل خوب و کافی به نظر می‌رسد.

به گفته گوگل زمانی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - به سقف 10 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - هزار عکس در این آلبوم‌ها برسید، پیامی تحت عنوان «توقف Live Album» را مشاهده خواهید کرد، به این معنا که دیگر گنجایش آلبوم به انتهای خود رسیده. با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - این وجود تصاویری که بعدا اضافه می‌کنید همچنان در تب All Photos قابل مشاهده هستند، اما دیگر در آلبوم‌های زنده مرتب نمی‌شوند.

نکته بعد این که تصاویر خارج از آلبوم‌های زنده دیگر به خاطر تار یا تکراری بودن به طور هوشمندانه تشخیص داده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - نمی‌شوند و برای حذف آن‌ها باید کار را به طور دستی انجام بدهید. در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - انتها جالب است بدانید که به گفته گوگل، حالا می‌توانید از قابلیت‌ آلبوم زنده برای ذخیره 10 هزار عکس و 10 هزار ویدیو استفاده کنید؛ یعنی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - در مجموع 20 هزار فایل مالتی مدیا در یک آلبوم.

با توجه به این که در نسخه‌های قبلی فقط می‌توانستید 2000 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - عکس ذخیره کنید، یقینا افزایش سقف محدودیت به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - 10 هزار عکس پیشرفت بسیار بزرگی برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر تایباد استان خراسان - گوگل فوتوز محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرامت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی آیا مولانا تایباد سرویس میده.
پاسخ: بله در مولانا شهر تایباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone