🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23133.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A70s معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

سامسونگ تنها چند روز پس از معرفی گلکسی A20s از میان رده جدید گلکسی A70s رونمایی کرد که برای اولین بار در تاریخ موبایل های این کمپانی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد. مهمترین شاخصه گلکسی ...

سامسونگ تنها چند روز پس از معرفی گلکسی A20s از میان رده جدید گلکسی A70s رونمایی کرد که برای اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - بار در تاریخ موبایل های این کمپانی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد.

مهمترین شاخصه گلکسی A70s ماژول تصویربرداری سه گانه ای است که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با اپرچر  f/2.2 و حسگر عمق سنج ۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - مگاپیکسلی تشکیل شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین پرقدرت سلفی هم بر سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی تکیه دارد.

سامسونگ تاکید کرده که این گوشی فارغ از شرایط نوری محیط، توانایی ثبت تصاویر با کیفیتی را دارد. مسئولیت اصلی این کار بر عهده سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 است. این سنسور با اندازه ۱/۱.۷ اینچ پیکسل های ۰.۸ میکرونی دارد و با تکیه بر فناوری تتراسل چهار پیکسل را در نور کم با هم ترکیب کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - تصویری با کیفیت بالاتر تولید می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان

گلکسی A70s به نمایشگر سوپر امولد ۶.۷ اینچی اینفینیتی U با رزولوشن +FHD مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - است که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - سنسور اثر انگشت هم با آن یکپارچه شده است. پردازش داده ها در این دستگاه توسط چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - ۶۷۵، ۸ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی صورت می گیرد.

یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی A70s باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که به لطف شارژ سریع ۲۵ واتی به سرعت پر می شود. از ویژگی های دیگر باید رابط کاربری OneUI بر پایه اندروید پای، صدای ۳۶۰ درجه دالبی اتموس، بهینه سازی نرخ فریم و اجرای بازی ها از طریق هوش مصنوعی اشاره کرد.

گلکسی A70s از همین امروز و در رنگ های قرمز، مشکی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر آستارا استان گیلان - و سفید به بازار عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۶ و ۸ گیگابایتی این میان رده به ترتیب ۴۱۰ و ۴۴۰ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژابیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام سایت ***** اجاق گاز و فر دوو DGC5 2112 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone