🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مشعل پکیج به عواملی متعددی از جمله برد، نبود گاز، خربی لوله ها و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
  5. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23129.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رکوردشکنی هوش مصنوعی جدید گوگل در تست‌های درک متون

هوش مصنوعی جدیدی که توسط متخصصان گوگل و تویوتا توسعه یافته، در سه بنچمارک اصلی پردازش زبان طبیعی رکوردهای تازه ای از خود به جا گذاشت. این هوش مصنوعی که «آلبرت» نام دارد، با کسب ...

هوش مصنوعی جدیدی که توسط متخصصان گوگل و تویوتا توسعه یافته، در سه بنچمارک اصلی پردازش زبان طبیعی رکوردهای تازه ای از خود به جا گذاشت.

این هوش مصنوعی که «آلبرت» نام دارد، با کسب بالاترین نمرات در تست های «ارزیابی درک زبان - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عمومی» (GLUE)، بنچمارک «دیتاست پاسخ به سوالات استنفورد» (SQUAD) و «خواندن و درک مفاهیم آزمون های انگلیسی» (RACE) رقبای قبلی از جمله هوش مصنوعی مایکروسافت را به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زیر کشیده است.

امتیازت آلبرت در GLUE، SQUAD 2.0 و RACE به ترتیب برابر ۸۹.۴، ۹۲.۲ و ۸۹.۴ درصد اعلام شده است. برای درک بهتر ارزش این نمرات کافی است بدانیم میانگین امتیازات انسان در SQUAD 2.0 از ۸۹.۴۵۲ فراتر نمی رود. هدف از چنین آزمون هایی کمک به هوش مصنوعی برای پردازش مقادیر عظیمی از داده و یافتن پاسخ درست است.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در SQuAD2.0 علاوه بر صد هزار سوال قبلی، ۵۰ هزار سوال جدید نیز به دیتابیس اضافه شده است. نکته جالب اینجاست که سوالات جدید جواب مشخصی ندارند اما به گونه ای مطرح شده اند - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که شبیه ۱۰۰ هزار سوال اولیه به نظر می رسند. هوش مصنوعی برای کسب - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمرات بالا غیر از جوابگویی به سوالات اولیه، باید در برخی موارد فقدان پاسخ در پاراگراف را نیز تشخیص داده و از پاسخگویی اجتناب کند.

هوش مصنوعی آلبرت که نسخه جدیدی از «برت» محسوب می شود، برای کاهش مصرف مموری از تکنیک های کاهشی استفاده کرده و به مراتب سریعتر آموزش می بیند. در الگوریتم های جدید از روش نظارتی استفاده شده که روی مدل سازی انسجام بین جمله ای تمرکز کرده و با دریافت چندین جمله همزمان پردازش را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بهتر انجام می دهد.

رتبه اول این بنچمارک ها تا کنون چندین باز بین غول های فناوری دست به دست شده است. در اردیبهشت فیسبوک با هوش مصنوعی «روبرتا» مقاوم اول را به دست گرفت و مایکروسافت هم با «شبکه عصبی ژرف چند وظیفه ای» (MT-DNN) در بنچمارک GLUE  امتیاز ۷ از ۹ را از آن خود کرده بود.

هوش مصنوعی آلبرت در مطالعه حجم عظیمی از متون اینترنتی و پاسخ به سوالات علمی، تاریخی، سیاسی و پزشکی بدون نیاز به دخالت انسان کاربردهای زیادی دارد.

 

تماشا کنید: دارپا گروهی از پهپادها را برای ماموریت‌های نظامی مورد آزمایش قرار داد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone