🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23151.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی چینی‌ها از دوربین ۵۰۰ مگاپیکسلی هوشمند برای نظارت بر شهروندان

چینی ها سیستم قدرتمند و در عین حال ترسناکی ابداع کرده‌اند که با رزولوشن ۵ برابر چشم انسان، قادر به شناسایی سوژه ها در میان ده ها هزار نفر است. چینی ها همیشه در توسعه ...

چینی ها سیستم قدرتمند و در عین حال ترسناکی ابداع کرده‌اند که با رزولوشن ۵ برابر چشم انسان، قادر به شناسایی سوژه ها در میان ده ها هزار نفر است.

چینی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - ها همیشه در توسعه سیستم های نظارتی دستی بر آتش داشته اند و اینبار محققان دانشگاه «فودان» و موسسه تحقیقاتی «چانگچون» از دوربینی ۵۰۰ مگاپیکسلی رونمایی کرده اند که توانایی شناسایی چهره افراد در میان ده ها هزار نفر را دارد.

این سیستم نظارتی که طی «نمایشگاه صنایع بین المللی چین» رونمایی شد، در واقع دوربینی متصل به سامانه ابری است که از هوش مصنوعی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - برد. چینی ها بدون اشاره به جزییات دقیق دوربین مدعی شدند که شناسایی افراد به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - بلادرنگ صورت می گیرد. در تصاویر منتشر شده به نظر می رسد توسعه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - دهندگان با همگام سازی چندین دوربین مجزا به این رزولوشن دست پیدا کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران

هرچند برآورد دقت چشم انسان بسیار دشوار است اما به گفته طراحان این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - دوربین جزییات را پنج برابر دقیقتر از چشم انسان ثبت می کند. در صورتی که این ادعا درست از آب دربیاید، می توان آن را پیشرفتی چشمگیر نسبت به دوربین های نظارتی فعلی به حساب آورد. هرچند هنوز نام رسمی این سامانه اعلام نشده اما در چین عنوان «ابَر دوربین» را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - آن انتخاب کرده اند.

چالش های توسعه چنین سیستمی تنها به مگاپیکسل دوربین محدود نمی شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - ارسال بی سیم فایل های خروجی دوربین به سامانه ابری و پردازش بلادرنگ این حجیم عظیم اطلاعات فرایند بسیار دشواری است که ظاهرا چینی موفق به غلبه بر آن شده اند.

هرچند توسعه چنین سیستمی به نوبه خود یک دستاورد فنی قابل توجه است اما نگرانی هایی را در مورد حریم خصوصی شهروندان به دنبال داشته است. بسیاری نگران استفاده از این دوربین در سیستم رتبه بندی اجتماعی هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نکا استان مازندران - که از سال گذشته اجرایی شده و امکان رهگیری و نظارت دقیق بر ۱.۳ میلیارد نفر را برای حکومت پکن فراهم می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مبینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میشه بگید تعمیرگاه شما اندرزگو نکا هم خدمات داره
پاسخ: بله در اندرزگو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone