🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23148.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی درباره ۲۰۰ لپ‌تاپ اهدایی به نهاد ریاست جمهوری شفاف سازی کرد

«محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از پیگیری ماجرای اهدای ۲۰۰ لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری، اعلام کرد این تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته خواهد شد. ...

«محمد - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از پیگیری ماجرای اهدای ۲۰۰ لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری، اعلام کرد این تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته خواهد شد.

چند روز قبل خبری منتشر شد که وزیر ارتباطات، شرکت ارتباطات سیار - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ایران - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - (همراه اول) را ملزم به خرید ۲۰۰ لپ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تاپ برای دفتر رییس جمهور کرده است. همین مسئله باعث داغ شدن هشتگ «وزیر ضعیف» در توییتر شد. آذری جهرمی نیز در پاسخ اعلام کرد که چنین موضوعی را به یاد ندارد و به همین دلیل دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد. امروز هم نتیجه این پیگیری‌ها را با عنوان «شفاف سازی در برابر #فیک نیوز» در صفحه اینستاگرامی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود به اطلاع مردم رساند و نوشت با مردم هیچ مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارد و این خبر که گفته شده بود، جهرمی ۲۰۰ تا لپ تاپ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده، دروغی برای پوشاندن فسادهای - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خودشان بوده است:

«من هیچ اطلاعی نداشتم. خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود. همه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می دانند که درباره #حق الناس با کسی تعارف ندارم! - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با این تهمت های ناروا نمی توانید ذهن مردم را از واقعیت های فسادها منحرف کنید. اصلا - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - من #قاتل_بروسلی ، اما هم #پایان_وس و دزدی های ارزش افزوده را پیگیری می کنم و هم آن ۵۰۰۰ میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده؟»

تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقیتعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

او همچنین تصویر مکاتبات میان نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات را منتشر کرد که در آن به «فرهنگ» مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تذکر داده شده که بودجه مسئولیت های اجتماعی آن شرکت در شرایط کنونی برای گره گشایی از کار مردم هزینه شود. جهرمی در ادامه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عنوان کرده که اینگونه اتفاقات نباید تکرار شود و پیشنهاد داده تا تجهیزاتی که با پیگیری مودت شده است برای بحث هوشمندسازی مدارس - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در سیستان و بلوچستان اهداء شود.

گفتنی‌ست جهرمی این حاشیه سازی‌ها را به پایان وس (خدمات ارزش افزوده) مرتبط دانسته و گفته بود - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این موضوع مورد پیگیری - تعمیرات پکیج تاچی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone