🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23143.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نسخه ۸ بازار با تمرکز ویژه بر امنیت و تغییرات فنی منتشر شد

کافه‌بازار رسماً نسخه هشتم اپلیکیشن بازار را منتشر کرد. در این نسخه، تمرکز ویژه‌ای بر امنیت شده است. فعال شدن یک سپر امنیت نیز حکایت از همین موضوع دارد. این اما تنها تغییر بازار جدید ...

کافه‌بازار رسماً نسخه هشتم اپلیکیشن بازار را منتشر کرد. در این نسخه، تمرکز ویژه‌ای بر امنیت شده است. فعال شدن یک سپر امنیت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - نیز حکایت از همین موضوع دارد. این اما تنها تغییر بازار جدید نیست. نسخه هشتم بازار، همچنین تمرکز ویژه‌ای روی بهبود کارایی و ظاهر گرافیکی این پلتفرم ۴۰ میلیونی داشته است.

کافه بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - خبر می‌دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - که اگرچه این سپر پیش از این برای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - عده‌ای از کاربران به شکل آزمایشی فعال شده بود اما اکنون به شکل رسمی در اختیار همه‌ی ۴۰ میلیون کاربر این پلتفرم قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی

اما این سپر امنیتی دقیقاً چیست؟ کافه‌بازار می‌گوید که - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - با استفاده از ابزارهای گوناگون سنجش امنیت برنامه‌ها، از جمله ۱۰ آنتی‌ ویروس کاربردی (شامل Lookout، Kaspersky و Bitdefender و موارد دیگر) بررسی‌های مستمر کارشناسان، گزارش‌های کاربران و سایر مراجع، رفتارهای مخرب برنامه‌ها را حتی پس از انتشار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - به صورت مداوم و خودکار رصد و شناسایی کرده، برنامه‌های مخرب را از بازار حذف می‌کند و از طریق سپر امنیت بازار به کاربرانی که پیشتر آنها را نصب کرده‌اند، هشدار می‌دهد که آن برنامه‌ها را پاک کنند.

کاربران در صورت مشاهده هرگونه رفتار مخرب در یک برنامه، می‌توانند با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - دکمه «شکایت از برنامه»، تخلف را گزارش کنند.

این موضوع می‌تواند حسن ختامی به برخی انتقادها از وجود اپلیکیشن‌های مخرب و یا گزارشات منتشر شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات مبنی بر وجود بدافزارهایی در این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - مارکت اندرویدی باشد.

همچنین در توسعه این نسخه از بازار از جدیدترین فناوری‌های اندروید استفاده شده که بازار را سریع‌تر از قبل کرده است. با استفاده از این فناوری‌ها علاوه بر مصرف بهینه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - منابع سخت‌افزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - دستگاه از جمله باتری، حافظه و پردازنده، دسترسی‌های مورد نیاز بازار نیز کمینه شده است.

برای مثال بازار ۸ با استفاده از API جدید SMS Retriever می‌تواند بدون دسترسی‌داشتن به پیامک‌های کاربر، فقط رمز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - یک‌بار مصرف ارسال شده با پیامک را بخواند.

بهبود تجربه و رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - کاربری بازار

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی

علاوه بر این، برای دسترسی بهتر به انواع محتوای موجود در بازار و سهولت استفاده برای کاربران، تغییرات گسترده‌ای در زمینه طراحی نسخه بازار ۸ صورت گرفته است.

تیم تجربه‌ کاربری بازار با استفاده از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - چارچوب طراحی جدید، ضمن بهبود رنگ، کنتراست و ساده‌‌سازی صفحه‌ها، یکپارچگی و دسترسی‌پذیری محصول را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر فراهان استان مرکزی - افزایش داده است.

از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به تفکیک بهینه محتوای ویدیویی با برنامه‌ها و بازی‌ها و همچنین ارسال و مشاهده نظرات روی فیلم‌ها و سریال‌ها اشاره کرد.

گفتنیست کاربران می‌توانند با گزینه آپدیت کافه بازار در این اپلیکیشن، به نسخه جدید و ارتقا یافته کافه بازار ۸ دسترسی پیدا کنند و از مزایای امنیتی و فنی آن بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone