🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23114.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشنی برای تشخیص تصادفات جاده ای توسعه می‌دهد

پس از این که قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ جان چند نفر را نجات داد، نوبت گوگل رسیده است تا با ارائه قابلیت تشخیص تصادفات جاده ای گامی بلند برای حفظ امنیت کاربران خود بردارد. ...

پس از این که قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ جان چند نفر را نجات داد، نوبت گوگل رسیده است تا با ارائه قابلیت تشخیص تصادفات جاده ای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - گامی بلند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - برای حفظ امنیت کاربران خود بردارد.

قابلیت تشخیص تصادفات جاده ای یکی از ویژگی‌های برنامه «امنیت شخصی» یا Personal Safety است که گوگل سهوا آن را در گوگل پلی منتشر کرد و یکی از توسعه‌دهندگان xda توانست اسکرین‌شات‌هایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - آن تهیه کند. بر اساس این قابلیت، اگر گوشی پیکسل تصادفی را تشخیص دهد، از کاربر می‌خواهد تا سلامتی خود را تایید کند، در صورت تایید نشدن سلامتی، برنامه به صورت خودکار با اورژانس تماس برقرار می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان

طبق این اسکرین‌شات‌ها، در صورت بروز حوادث جاده ای کاربران در دو مرحله سلامتی خود را تایید می‌کنند تا از شماره‌گیری غیر ضروری مراکز اورژانسی جلوگیری شود. اما این قابلیت چگونه کار می‌کند؟ گوگل در این اسکرین‌شات‌ها می‌گوید که پیکسل با استفاده از سنسور‌های حرکتی، داده‌های موقعیتی و صدای محیطی که از میکروفون گوشی می‌شنود، می‌تواند رخ دادن حوادث را تشخیص دهد. صدای محیطی شاید کمی جالب‌تر باشد. احتمالا گوگل می‌تواند صدای شکستن شیشه را همانند قابلیت الکسا گارد که ورود دزد به خانه را از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - شیشه می‌فهمد، تشخیص دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان

همچنین گوگل می‌گوید که فعالیت‌های پر سر و صدا نیز ممکن است قابلیت تشخیص - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - تصادفات جاده ای را به اشتباه بیندازد. به همین دلیل این اپلیکیشن از کاربران می‌خواهد تا در صورت بروز حوادث کوچک یا تشخیص اشتباه، اطلاعات را در اختیار برنامه بگذارند تا در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - دفعات بعدی با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - دقت بیشتری حادثه‌ها را تشخیص دهد.

با این حال بر اساس تصاویر، این قابلیت تنها در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - آمریکا فعال خواهد شد و احتمال می‌رود که به عنوان یکی از قابلیت‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - جدید پیکسل ۴ معرفی شود. در کنار تشخیص حوادث جاده ای، این برنامه می‌تواند با مخاطبین اورژانسی شما نیز در صورت نیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر مشهد استان خراسان - تماس برقرار کند تا از وضعیت شما در شرایط خطرناک با خبر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone