🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23118.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کیبورد مکانیکی G PRO X با قابلیت تعویض سوئیچ‌ها توسط لاجیتک معرفی شد

لاجیتک جدیدترین کیبورد مکانیکی خود به نام G PRO X را معرفی کرده است. تنها تفاوت این کیبورد با مدل G PRO در قابلیت تعویض سوئیچ‌های مکانیکی آن است. قابلیت تعویض سوئیچ‌‌های مکانیکی باعث می‌شود تا کاربران ...

لاجیتک جدیدترین کیبورد مکانیکی خود به نام G PRO X را معرفی کرده است. تنها تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - این کیبورد با مدل G PRO در قابلیت تعویض سوئیچ‌های مکانیکی آن است.

قابلیت تعویض سوئیچ‌‌های مکانیکی باعث می‌شود تا کاربران بسته به نیازشان بتوانند نوع این سوئیچ‌ها را عوض کنند. لاجیتک برای کیبورد مکانیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - G PRO X سه ست سوئیچ ۹۲ تایی در نظر گرفته است. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - همچنین لاجیتک می‌گوید کاربران محدود به انتخاب از سوئیچ‌های GX انحصاری این کمپانی نیستند و می‌توانند از سوئیچ های دیگر و شخص ثالث نیز استفاده کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس

با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - این حال هر ۳ ست این سوئیچ‌ها مشخصات مشابه زیادی دارند. سوئیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - های GX Brown Tactile و Red Linear هر دو از فاصله عملکرد ۱.۹ میلیمتری و نیروی عملکرد ۵۰gf برخوردارند. میزان فرورفتگی کلی سوئیچ‌ها هم ۴ میلیمتر است. سوئیچ‌های GX Blue - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - Clicky اما فاصله عملکرد ۲ میلیمتری و میزان فرورفتگی ۳.۷ میلیمتری دارند. در حالی که نیروی عملکرد این سوئیچ‌ها مشابه دو مدل دیگر است. در ویدیو زیر می‌توانید این سوئیچ‌ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - مشاهده کنید:

از لحاظ ظاهری نیز کیبورد مکانیکی G PRO X کم و بیش مشابه دیگر کیبورد‌های گیمینگ موجود در بازار است. این کیبورد ظاهری مشکی دارد که با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - نور پس زمینه RGB به خوبی حال و هوای گیمینگ را به کاربران القا می‌کند. کیبورد G PRO X مانند دیگر کیبورد‌های این کمپانی، از برنامه G Hub پشتیبانی می‌کند. به کمک این برنامه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - می‌توانید نور پس زمینه کیبورد را با دیگر گجت‌های لاجیتک همگام‌سازی کنید و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - نور هر کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - را به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - صورت جداگانه تغییر دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارسکیبورد مکانیکی لاجیتک G PRO X برای اتصال به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - سیم وابسته است و قابلیت اتصال از نوع بی‌سیم را ندارد. در نتیجه کاربران طرفدار تعویض سوئیچ نمی‌توانند از این قابلیت به صورت بی‌سیم بهره ببرند. همچنین قیمت ۱۵۰ دلاری این کیبورد به خودی خود بالاست و هزینه هر ست سوییچ هم ۵۰ دلار است. در نتیجه اگر بخواهید این کیبورد را با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کازرون استان فارس - تمام مشتقاتش خریداری کنید، حدود ۲۵۰ دلار باید هزینه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone