🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: وجود بیشتر از صد هزار مشترک فعال گواهی است بر رضایت مشتریان از خدمات ما؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: در بعضی از دستگاه ها در کنار میله جرقه زن یک ترانس جرقه زن نیز وجود دارد و وظیفه جرقه براای ایجاد آتش یا شعله را به عهده دارد.
  3. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی یا موتوری پکیج وظیفه کنترل ورود یا خروج آب به پکیج را به عهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23147.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتقاد از ترجمه ماشینی نوشته‌های مهاجران در شبکه‌های اجتماعی توسط آمریکایی‌ها

استفاده ماموران مهاجرتی آمریکا از سرویس های ترجمه اینترنتی رایگان برای بررسی پست های پناهجویان در شبکه های اجتماعی با انتقاد مواجه شده است. چند ماه قبل وزارت امور خارجه ایالات متحده قانونی را تصویب کرد که داوطلبان ویزای ...

استفاده ماموران مهاجرتی آمریکا از سرویس های ترجمه اینترنتی رایگان برای - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بررسی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پست های پناهجویان در شبکه های اجتماعی با انتقاد مواجه شده است.

چند ماه قبل - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - وزارت امور خارجه ایالات متحده قانونی را تصویب کرد که داوطلبان ویزای این کشور را به ارائه اطلاعات در مورد حسابشان در شبکه های اجتماعی مجبور می کرد. مشکل اینجاست که اغلب پناهجویان پست‌هایشان را به زبان خارجی منتشر می کنند و ماموران آمریکایی - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قادر به درک آنها نیستند.

بر اساس گزارش سازمان غیرانتفاعی ProPublica «اداره - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - خدمات شهروندی و مهاجرتی» آمریکا (USCIS) برای حل این مشکل به کارکانش دستور داده از برنامه ها و سرویس های رایگان نظیر گوگل ترنسلیت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برای بررسی پست های پناهجویان در شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقیhsj

این در حالی است که خود - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل پذیرفته که سرویس ترجمه آنها کاملا قابل اتکا نیست، بنابرین تکیه ماموران به این ابزار برای ترجمه می تواند سرنوشت پناهجویان را تغییر دهد. همین عامل باعث شده این اقدام USCIS با انتقادهای بسیاری همراه شود، برای - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مثال «داگلاس هوفشتاتر»، - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استاد علوم شناختی و ادبیات تطبیقی «دانشگاه ایندیانا» در اینباره می گوید:

این اقدام نشانه ساده لوحی مقامات دولتی است. از نظر من اینکار عمیقا ناامید کننده، احمقانه و کوته‌بینی است.

سخنگوی USCIS در واکنش به انتقادات و طی گفتگو با ایندیپندنت - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تاکید کرده که این سازمان محدودیت های ابزارهای ترجمه آنلاین را درک کرده و در کنار آن از مترجمین انسانی استفاده می کند. - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - USCIS با منطقی خواندن بررسی مطالب پناهجویان در شبکه های اجتماعی، - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مدعی شده نوشته های این افراد به تنهایی باعث رد - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درخواست پناهندگی نمی شود.

این در حالی است که تا کنون گزارش هایی مبنی بر اخراج افراد از آمریکا - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به خاطر مطالب آنها در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان منتشر شده است. دولت ترامپ علاوه بر قانون بررسی شبکه - تعمیرات پکیج بوتان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های اجتماعی مهاجران تصمیم گرفته سقف پذیرش پناهجویان را از ۱۱۰ هزار نفر باراک اوباما در سال ۲۰۱۶ به ۱۸ هزار نفر در سال برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone