🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه پکیج من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: شیر اطمینان پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات دود چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ترموستات دود متصل به کلاهک تعدیل در دمای ۷۵ درجه مدار آن باز میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23142.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مینا مهرنوش از مدیرعاملی رایتل کناره گیری کرد

علی‌رغم اینکه دیوان عدالت اداری دستوری مبنی بر توقف موقتی مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات صادر کرد که به موجب آن مدیرعامل جدید رایتل در سمت خود باقی بماند، این مدیرعامل دقایقی پیش از منصب ...

علی‌رغم اینکه دیوان عدالت اداری دستوری مبنی بر توقف موقتی مصوبه اخیر کمیسیون تنظیم مقررات صادر کرد که به موجب آن مدیرعامل جدید رایتل در سمت خود باقی بماند، این مدیرعامل دقایقی پیش از منصب خود کناره‌گیری کرد.

او با متنی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده دلیل کناره‌گیری خودش را پیش بینی‌هایی اعلام کرده که احتمالا در روزها و ماه‌های آتی رخ بدهد و او به موجب آنها نتواند فعالیت موثری در رایتل انجام دهد. متن نوشته شده به دست «مینا مهرنوش» به این شرح است:

«من در تاریخ ۲ شهریور ماه به صورت قانونی حکم مدیر عاملی را داشته ام اما سازمان تنظیم مقررات با دستور شبانه آقای جهرمی در تاریخ ۲۴ شهریور مصوبه ای عجولانه و غیر کارشناسی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس - را تنظیم کردند که با دستور موقت، دیوان عدالت اداری مصوبه دیروز متوقف شده است.

از آنجا که قطعا اجازه فعالیت موثر به من داده نخواهد شد و این برای رایتل به صرفه و صلاح نیست، قصد ادامه همکاری با رایتل را ندارم و کسی باید در مدیر عاملی رایتل حضور داشته باشد که منافع سهامداران و بیمه شدگان را به منافع شخصی خود ترجیح دهد.»

گفتنیست چندی پیش جهرمی در لایو اینستاگرامی خود نیز نسبت به پهنای باندی فرکانسی اپراتورهای موبایل اظهاراتی کرده بود مبنی بر اینکه «اپراتوری که تعداد کاربران کمتری دارد، به اندازه‌ اپراتورهای دیگر نیاز به پهنای باند ندارد.» با وجود این صحبت‌ها و مصوبه‌ای که به نظر می‌آید بطور سراسیمه به تصویب رسیده و اظهارات دیگر وزیر ارتباطات پیرامون انتصاب مهرنوش، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس - به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس - نظر می‌رسد که اساسا وزارت ارتباطات با این انتصاب چندان موفق نبوده و مینا مهرنوش نیز با در نظر داشتن این موضع وزارتخانه، ترجیح داده که مدیرعاملی رایتل را کنار بگذارد؛ هرچند نباید فراموش کرد که کارنامه و پیشینه غیرمرتبط او نیز از سوی بسیاری از کارشناسان مورد هجمه انتقادات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس - قرار گرفته بود.

در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس - همین رابطه روابط عمومی شستا نیز اعلام کرده با استعفای مدیرعامل رایتل موافقت شده چرا که شستا قصد دارد در مجموعه‌های خود به ویژه رایتل به بالا بردن راندمان کاری و بهبود عملکرد متمرکز شود و با ملاحظاتی که به وجود آمده با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر آباده استان فارس - استعفای مینا مهرنوش موافقت می‌کند.

در هر حال با رفتن مهرنوش باید دید که صندلی ریاست اپراتور رایتل در ادامه راه خود به دست چه کسی خواهد رسید و آیا این بار این انتصاب بر اساس مصوبه وزارت ارتباطات خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone