🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23149.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ال جی گوشی‌های G8S ThinQ و Q60 را برای بازار هند معرفی کرد

ال جی دو گوشی جدید برای بازار هند معرفی کرده است که در دو کلاس میان‌رده و اقتصادی جای خواهند گرفت. گوشی‌ها G8S ThinQ و Q60٬ از چند روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان هندی این ...

ال جی دو گوشی جدید برای بازار هند معرفی کرده است که در دو کلاس میان‌رده و اقتصادی جای خواهند گرفت. گوشی‌ها G8S ThinQ و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - Q60٬ از چند روز دیگر در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - علاقه‌مندان هندی این کمپانی کره‌ای قرار خواهد گرفت.

گوشی قدرتمند‌تر یعنی G8S ThinQ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ است و نسبت به برادر بزرگترش G8 ThinQ تفاوتی نکرده است. اما ماژول دوربین ۳ گانه آن متوجه تغییراتی شده و ال جی آن را کمی تضعیف کرده است. دوربین سلفی آن نیز مقداری ضعیف‌تر شده ولی همچنان سنسور ToF خود را برای سیستم Hand ID حفظ کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان
ال - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - جی G8S ThinQ

صفحه نمایش این گوشی از نوع OLED با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰ و اندازه ۶.۲۱ اینچی است که خوشبختانه ال جی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - تغییرات زیادی را در این بخش اعمال نکرده است.‌ میزان حافظه رم این گوشی نیز ۶ گیگابایت است تا G8S ThinQ در اجرای چندین برنامه به صورت همزمان دچار مشکل نشود. همچنین ال جی ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار داده است.‍‌

ماژول ۳ گانه G8S ThinQ شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۲ برابری و ضریب f2.6 و یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با f2.4 می‌شود. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۹ است که سنسور ToF را نیز در کنار خود می‌بیند. باتری G8S ThinQ نیز نسبتا بزرگ بوده و ۳۵۵۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. این گوشی با اندروید ۹ و با قیمت ۵۲۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان
ال جی Q60

اما دیگر گوشی جدید ال - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - جی یا Q60، صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ دارد که از نوع IPS LCD است و کمی نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - پنل‌های OLED کیفیت کمتری دارد. البته با توجه به ماهیت اقتصادی بودن این گوشی نمی‌توان زیاد به ال جی ایراد گرفت. قلب تپنده این گوشی چیپست مدیاتک هلیو P22 است که همراه با ۳ گیگابایت رم، وظایف پردازشی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - کاربران را انجام خواهند داد.

ماژول ۳ گانه این گوشی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - متشکل از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر نهاوند استان همدان - ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. وظایف ثبت سلفی نیر بر عهده یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد.

گوشی Q60 با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و اندروید ۹ به بازار خواهد آمد. ال جی برای این گوشی نیز قیمت ۱۹۲ دلاری را درخواست می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone