🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  2. سوال: چرا برد پکیج من سوخت؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  4. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23130.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی طرح رجیستری: آنتن 30 هزار گوشی مسافرتی قطع نشده است

«حمیدرضا دهقانی‌نیا» سخنگوی طرح رجیستری در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرده که 30 هزار دستگاه تلفن همراه قطع نشده است، بلکه به دلیل محرز شدن تخلف سوء استفاده از تسهیلات مسافری، برای این دستگاه‌ها ...

«حمیدرضا دهقانی‌نیا» سخنگوی طرح رجیستری در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرده که 30 هزار دستگاه تلفن همراه قطع نشده است، بلکه به دلیل محرز شدن تخلف سوء استفاده از تسهیلات مسافری، برای این دستگاه‌ها پیامک هشدار ارسال شده است.

این در حالی است که گزارشات دیجیاتو حکایت از این دارد که بسیاری از گوشی‌های موبایل‌ها در روزهای اخیر دچار قطعی شده و «مهدی محبی» رئیس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارتباطی و لوازم جانبی تهران نیز این موضوع را تایید کرده بود: «در حال حاضر به دلیل مغایرت اطلاعات گوشی‌های مسافری وارد - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده با پاسپورت و کد ملی استفاده شده برای ثبت در سامانه رجیستری، - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 30 هزار گوشی موبایل غیرفعال شدند.»

تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است با مسدود شدن 30 هزار تلفن همراه رجیستر شده، اعتراض خریداران و مصرف‌کنندگان بلند شد و به سراغ فروشندگان رفتند که چرا تلفن همراه آنها مسدود شده است و خواهان پس دادن تلفن همراه و رفع مشکل شدند اما فروشندگان درباره اینکه تلفن همراه آنها از شبکه خارج شده، پاسخگو نبودند.

فروشندگان تلفن همراه بخصوص خرده فروشان بازار علاءالدین  در روزهای اخیر ست به اعتصاب زده‌اند و اذعان داشتند زمانی عده‌ای از مسافران با میل شخصی اطلاعات گذرنامه‌ خود را برای ثبت گوشی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و غیرقانونی بودن - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این موضوع از سوی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همتا اعلام نشده است.

سخنگوی طرح رجیستری در همین زمینه اما گفته که «در حال حاضر ثبت مسافری تبدیل به یک رویه تجاری شده است که - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خلاف قوانین امور گمرکی است و طبق قانون مبارزه با قاچاق، این دستگاه‌ها مصداق کالای قاچاق محسوب می‌شوند.»

تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

دهقانی‌نیا همچنین تاکید کرده که افرادی که با گذرنامه خود و برای استفاده شخصی، گوشی را به صورت مسافری ثبت کرده‌اند، در صورت دریافت پیامک هشدار با در دست داشتن گذرنامه و مدارک هویتی به ادارات صنعت و معدن استان خودشان مراجعه نمایند: «در صورت عدم احراز هویت شخص مسافر، گوشی در موعد اعلام شده مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت.» این ادعا بدان - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - معناست که مردم باید زمان و وقت خود را بگذارند و به ادارات رجوع کنند تا یک گوشی که شاید به اشتباه توسط سامانه همتا از خدمات آنتن محروم شده، دوباره به چرخه شبکه ارتباطاتی کشور بازگردد.

طرح رجیستری در راستای دولت الکترونیک و در جهت شفاف‌سازی و زیربنای کار سالم در - تعمیرات پکیج تاچی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حوزه ارتباطات وفناوری اطلاعات پیگیری می‌شود.این طرح با مشارکت و همراهی گمرک، وزارت صمت و اپراتورهای تلفن همراه دنبال می‌شود تا ضمن اطلاع از فرآیند کالاهای وارداتی از قاچاق تلفن همراه نیز جلوگیری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone