🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23120.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر مدل های جدید مایکروسافت سرفیس پیش از رونمایی

یک روز مانده به معرفی اعضای جدید خانواده مایکروسافت سرفیس، ایوان بلس تصاویر منتسب به این گجت ها را منتشر کرده که برخی از مشخصات سرفیس های جدید را لو می دهند. تصاویری که بلس ...

یک روز مانده به معرفی اعضای جدید خانواده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - مایکروسافت سرفیس، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - ایوان بلس تصاویر منتسب به این گجت ها را منتشر کرده که برخی از مشخصات سرفیس های جدید را لو می دهند.

تصاویری که بلس در صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - توییترش منتشر کرده شامل سرفیس پرو ۷ با درگاه USB-C به جای مینی DisplayPort، سرفیس لپ تاپ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - ۳ در نسخه های - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - ۱۳ و ۱۵ اینچی و یک لپ تاپ هیبریدی می شود. نسل سوم سرفیس لپ تاپ با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - تغییراتی گسترده از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - راه می رسد که شامل جایگزینی بافت جیر الکانتارا با فلز، پورت USB-C و پردازنده AMD می شود. سرفیس پرو ۷ شانس مجهز شدن به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - پردازنده نسل دهمی اینتل را دارد و این در حالی است که گمانه زنی ها از به کار بردن پردازنده ARM (احتمالا کوالکام اسنپدراگون سری 8cx) در مدل هیبریدی حکایت دارند.

هرچند نمی توان با قطعیت در مورد اعتبار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - تصاویر نظر داد اما ایوان بلس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - در سال های گذشته کارنامه‌ای درخشان از دسترسی به محصولات پیش از معرفی رسمی برای خود دست و پا کرده است.

این افشاگر همچنین تاکید کرده که یک سرفیس دو نمایشگره هم در راه است اما تصویری از آن در اختیار مخاطبانش قرار نداده. بر اساس پتنت ها این محصول ساختاری دو قسمتی دارد که از طریق لولا به هم متصل شده اند و نمایشگری OLED روی آنها را پوشانده است. ظاهرا شرکت نزدیک به دو سال زمان صرف توسعه این محصول با اسم رمز Centaurus کرده و آنقدر برای ردموندی ها مهم است که تدابیر امنیتی سفت و سختی برای لو نرفتن تصاویر آن تا پیش از معرفی اتخاذ کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - اند.

انتظار می رود - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - مایکروسافت طی مراسم فردا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - در نیویورک علاوه بر سرفیس لپ تاپ با چیپ AMD، تبلت سرفیس با چیپ کوالکام و سرفیس پروی جدید از سیستم عامل ویندوز لایت، اسپیکری قابل حمل و قلم سرفیس - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر همدان استان همدان - مجهز به شارژ بیسیم هم رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یسنا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای خیلی باحاله که شرکت تعمیرچی شعبه همدان اجاق گاز و فر تکنو 7124 رو در منزل مشتری تعمیر کرده. البته رضایت متوسط مشتری آخرین چیزیه که یک شرکت میخواد بشنود. شاید باید شرکت الو بهترین خدمات رو ارائه بدن تا رضایت مشتری رو به حداکثر برسونن و دیگه رانده نشن توی بازار! همیشه باید به لحاظ کیفیت و قیمت هیجان انگیز باشیم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone