🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23145.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چرا تلکام بیستم برگزار نشد؟ داستان یک نمایشگاه رها شده

خبر کوتاه بود و برای فعالان صنعت مخابرات عجیب: نمایشگاه تلکام امسال برگزار نمی‌شود. حدس‌ها و گمانه‌هایی زیادی مبنی بر چرایی این عدم برپایی بیان شد، صحبت‌هایی همچون اینکه امروزه وزارت ارتباطات نمایشگاهی که خودش ...

خبر کوتاه بود و برای فعالان صنعت مخابرات عجیب: نمایشگاه تلکام امسال برگزار نمی‌شود. حدس‌ها و گمانه‌هایی زیادی مبنی بر چرایی این عدم برپایی بیان شد، صحبت‌هایی همچون اینکه امروزه وزارت ارتباطات نمایشگاهی که خودش به نوعی متولی آن بوده را رها کرده است.

گفته می‌شود که وزارت ارتباطات خواستار تعویق یک تا دو ماهه در زمان برگزاری این نمایشگاه و اعمال تغییرات ساختاری در آن شده بود که این درخواست با مخالفت شرکت مجری نمایشگاه تلکام رو‌به‌رو شده است. روابط عمومی وزارت ارتباطات در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - این مورد گفته که «از نظر ما اینکه نمایشگاه تلکام با همین ساختار و با مشابهت زیاد به الکامپ برگزار شود، قابل قبول نیست و ارزش افزوده‌ای برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ایجاد نمی‌کند. ما خواستار تعویق - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - یک ماهه این نمایشگاه شده بودیم که به دلیل پر بودن تقویم نمایشگاهی امکان‌پذیر نبود.»

نقش وزارت ارتباطات در برگزاری تلکام

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان

«فرامرز - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - رستگار» دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید که مجری و هماهنگ‌کننده اصلی نمایشگاه، خود وزارت ارتباطات بوده و برای این ادعا به تاریخچه این نمایشگاه اشاره دارد: «جدا از نوزده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - سال جاری، ۱۱ سال هم پیش از آن نمایشگاه دستاورهای مخابراتی برگزار می‌شد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - کل در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - سال‌های دور یک رویداد در نمایشگاه بین‌المللی برگزار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - می‌شد و چندین صنعت در آن شرکت می‌کردند. از ابتدای امر تا به امروز نیز برگزار کننده و هماهنگ کننده نمایشگاه تلکام، وزارت ارتباطات بوده است و ما برای هماهنگی غرفه‌ها و... با مسئولین این وزارتخانه در ارتباط بودیم.»

رستگار ضمن تاکید بر این موضوع اذعان دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - که اساسا ابداع کننده و متولی این نمایشگاه از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - آغاز وزارت پست و تلگراف که امروزه به وزارت ارتباطات تغییر نام یافته بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - و صفر تا صد برگزاری این نمایشگاه بر دوش این وزارتخانه بوده، البته تا امسال. رستگار می‌گوید:

«با نزدیک شدن به نمایشگاه تلکام اما مشخص شد که وزارت ارتباطات قصد ندارد - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - این نمایشگاه غرفه داشته باشد و حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - خود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - را در حد یک «کنفرانس ظرفیت» بیان کرد. این موضوع که متولی یک نمایشگاه نخواهد خودش در آن حضور داشته باشد به این معناست که میزبان دیگر نمی‌خواهد نمایشگاه را داشته باشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان

دبیر سندیکای صنعت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - مخابرات ایران می‌گوید پس از این تصمیم وزارتخانه، ناگهان اپراتورهای بزرگ ارتباطی نیز از حضور فیزیکی در نمایشگاه ممانعت به عمل آوردند: «اپراتورهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - که تا پیش از این بر سر یک متر غرفه بیشتر با یکدیگر دعوا می‌کردند، حالا به خاطر نبود متولی نمایشگاه یا به هر دلیل دیگری، از حضور در نمایشگاه منصرف شدند.»

به گفته رستگار پس از این انصراف‌ها، بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی دیگر نیز برای حضور در نمایشگاه تردید داشتند. او می‌گوید در این شرایط سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز نظر خودش را به صورت عمومی منتشر کرد:

«ما دیدیم که در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - شرایط فعلی و با عدم حضور متولی نمایشگاه و برخی غرفه‌داران اصلی رویداد، برگزاری نمایشگاه در حال حاضر درست و به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - صلاح نیست. به همین دلیل هم از حضور فیزیکی در نمایشگاه انصرف دادیم و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - پس از ما، دیگر تمام شرکت‌کننده‌ها از حضور در نمایشگاه منصرف شدند. برپایی نمایشگاهی که غرفه ندارد دیگر به چه کار می‌آمد؟»

تصمیمی که دیر گرفته شد

رستگار در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارتباطات دیر موقع، عدم حضور خود را اعلام کرده یا خیر می‌گوید وزارت ارتباطات خودش میزبان این رویداد بوده و حضورش به صورت پیش فرض در این - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - نمایشگاه بدیهی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - و محرز بوده، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - اما به گفته او اعلام عدم حضور در نمایشگاه توسط وزارت ارتباطات دیر انجام شده است:

«دست دولت درد نکند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - که بالاخره چند ده سال متولی و برگزارکننده این رویداد بوده. درهر حال به نظر می‌رسد که دولت قصد داشته نمایشگاه تلکام را به نحو دیگری برگزار کند و یا تغییراتی در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - آن صورت دهد. این موضوع اما تا به امروز به طور رسمی اعلام نشده و به همین دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - از نظر من کارشناس، دولت دیگر متولی و مسئول برگزار کننده تلکام نخواهد بود.»

دبیر کل سندیکای مخابرات با اشاره به مراسم - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - بزرگ ITU که هر ساله در جهان برگزار می‌شود، می‌گوید که دیدگاه جهانی هم باور دارد که وجود نمایشگاه مخابراتی یک بار در سال ضرورت دارد و سندیکای مخابرات ایران نیز با همین باور قصد دارد که با همراهی چند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت دیگر به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - عنوان پرچمداری ظاهر شود که قصد احیا و ادامه حیات تلکام را داشته باشد «حال یا با همان اسم، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - یا با اسم دیگر و البته با محتوایی متفاوت و فناورانه‌تر و امروزی.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان

رستگار - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - درباره نظریه ادغام نمایشگاه تلکام با سایر نمایشگاه‌ها نظیر الکامپ نیز به دیجیاتو می‌گوید: «وزارت ارتباطات متولی تلکام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - بود و می‌توانست آن را با دیگر نمایشگاه‌ها ادغام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - کند اما این کار را نکرده است. از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - نظر کارشناسانه من اما ادغام تلکام با الکامپ یا هر نمایشگاه دیگری کار صحیح و درستی نمی‌دانم. شاید همزمان برگزار کردن این دو رویداد به علت کاهش ترافیک و هزینه‌ها به صرفه باشد اما اینکه رسما دو نمایشگاه با یکدیگر ادغام شوند، نیاز به مطالعات گسترده‌ای دارد و عملی شدن آن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - را صحیح نمی‌دانم.»

سیاست‌های مجری خصوصی نمایشگاه باعث تعطیلی آن شد

«محمدباقر اثنی عشری» رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور که در سالهای اخیر مسئول برگزاری مراسم الکامپ بوده نیز با ابزار تاسف از لغو برگزاری نمایشگاه «تلکام» در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که در ابتدای امر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از آن اپراتورها، شرکت مخابرات و سایرین از شرکت در نمایشگاه انصراف - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - دادند چراکه قصد داشتند از شکل برگزاری سنتی نمایشگاه فاصله بگیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان

به گفته اثنی‌عشری هدف سازمان نظام صنفی و رایانه‌‌ای کشور از برگزاری نمایشگاه «الکامپ» توسعه محتواست و نه کسب درآمد؛ هدفی که شاید مجری خصوصی نمایشگاه تلکام قادر به انجام آن نبوده و به همین دلیل وزارت ارتباطات و اپراتورها از حضور در آن منصرف شده‌اند.

اثنی عشری عنوان کرد که در سال‌های ۸۶ و ۸۷ دو نمایشگاه «الکامپ» و «تلکام» باهم برگزار شدند اما چون در آن دوره حوزه مخابرات پیشرفت بیشتری داشت، برگزارکنندگان تلکام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - ترجیح دادند که این نمایشگاه جدا از الکامپ باشد اما حالا پس از چند سال، کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه الکامپ رشد بیشتری داشته‌اند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - و در صورت ادغام مشکلاتی به وجود خواهد آمد.

رئیس سازمان نظام صنفی و رایانه‌ای کشور در مورد چرایی عدم برگزاری این نمایشگاه، به دیجیاتو توضیح داد که وزارت ارتباطات قصد داشت تا نمایشگاه تلکام را از حالت سنتی خارج کند و به سمت توسعه محتوا و تبادل فناوری ببرد و به دلیل مرتفع نشدن همین نیاز در نمایشگاه تلکام از حضور در آن انصراف داده است. اثنی عشری برخلاف رستگار باور دارد که مسئول برگزاری تلکام دولت نیست و بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - خصوصی کارهای مربوط به برپایی تلکام را - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - بر عهده داشته است:

«مجری تلکام شرکتی خصوصی بود که توان یا هدفش برای برگزاری این نمایشگاه با هدف دولت هماهنگ نبود و در نتیجه چنین اتفاقی افتاد. بعد از وزارت ارتباطات نیز اپراتورها، شرکت مخابرات و سایرین نیز از شرکت در نمایشگاه انصراف دادند چراکه به دولت وابسته هستند اما چنین اتفاقی در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - نمایشگاه الکامپ نخواهد افتاد چراکه تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - ۳ درصد از درآمد نمایشگاه وابسته به دولت است و ۹۷ درصد باقی وابسته به بخش خصوصی‌ است. ضمن آنکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور هدف از برگزاری الکامپ را پیشرفت و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - توسعه حوزه فناوری می‌داند و به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - همین دلیل در الکامپ ۹۸ حدود - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - ۴۰۰ میلیون تومان برای ستاد خبری هزینه کرد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان

نمایشگاهی که رها شد

در نهایت می‌توان گفت وزارت ارتباطات که به گفته فرامرز رستگار، متولی این نمایشگاه بوده، حالا بنا به دلایلی قصد ادامه برپایی آن را چه با مجری فعلی چه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - به شکلی دیگر ندارد، لااقل این چیزی است که تا به امروز حس می‌شود چرا که موضع رسمی درباره برپایی این نمایشگاه در روزهای آینده توسط این وزارتخانه هنوز اعلام نشده است.

همچنین ناگفته نماند در یکی دو سال اخیر بسیاری از بازدیدکنندگان تلکام آن را نمایشگاهی بی‌رمق می‌خوانند؛ شاید یکی از دلایل کم رونقی نمایشگاه تلکام، نزدیک بودن زمان برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاه الکامپ باشد. بسیاری از شرکت‌ها و علاقه‌مندان و فعالان حوزه آی‌تی تمام انرژی خود را برای حضور و استفاده از نمایشگاه الکامپ می‌گذارند و عده‌ای باور دارند تلکام حرف خاصی برای گفتن ندارد.

حتی باید اعتراف کرد بعد از تاثیر مثبت حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه الکامپ، برگزارکنندگان تلکام نیز دو سالی است که تلاش می‌کنند با - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - باز کردن راه استارت‌آپ‌ها به این نمایشگاه، جوانان و فعالان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - اقتصادی و آی‌تی را به خود جذب کنند؛ اما واقعیت این است که هیچ‌گاه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - استارت‌آپ‌ها در تلکام جای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - خود را پیدا نکردند.تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان

در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت ارتباطات قصد دارد این نمایشگاه را در آینده نه چندان دور در شکل و شمایل دیگری برگزار کند - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - و یا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - نهادهایی مانند سندیکای مخابرات ایران با همراهی چند شرکت دیگر این نمایشگاه را در شکل و قالبی جدید و - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر لنگرود استان گیلان - متفاوت برگزار خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone