تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17140.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بهترین اپلیکیشن های دورکاری و مدیریت پروژه آنلاین ایرانی [تماشا کنید]

شاید زمانی انجام کارها به شیوه دورکاری صرفا یک «انتخاب» بود، ولی حالا به یک «اجبار» تبدیل شده است. در شرایط قرنطینه کامل، بسیاری مجبور شده‌اند که کارها را به شیوه دورکاری پیش برده و ...

شاید زمانی انجام کارها به شیوه دورکاری صرفا یک «انتخاب» بود، ولی حالا به یک «اجبار» تبدیل شده است. در شرایط قرنطینه کامل، بسیاری مجبور شده‌اند که کارها را به شیوه دورکاری پیش برده و در هدایت پروژه‌ها استفاده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - از ابزار مدیریت پروژه آنلاین را در دستور کار قرار دهند.

خوشبختانه گزینه‌های این کار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - کم نیستند. از غول‌های خارجی مثل ترلو و اسلک و مایکروسافت تیمز گرفته تا سرویس‌های ایرانی، هر کدام به شیوه خاص خود می‌توانند در مدیریت پروژه آنلاین به کمک‌تان بیایند. اگر صاحب کسب و کار هستید، سازمانی را رهبری می‌کنید یا حتی معلمی هستید که نیازمند ابزاری برای مدیریت پروژه‌های کلاسی است، مسلما باید یک سرویس مدیریت پروژه آنلاین خوب را در اختیار داشته باشید.

از زمان قطع دسترسی به سرویس‌هایی مثل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ترلو و اسلک، ساخت نمونه بومی جایگزین در میان توسعه‌دهندگان ایرانی به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - یکی از اولویت‌ها تبدیل شد و همین موضوع زمینه‌‌ای شد که سرویس‌های خوب و قدرتمندی در بازار داخلی شکل بگیرند. در ویدیویی که مشاهده می‌کنید، به سه مورد از موفق‌ترین ابزار دورکاری و مدیریت پروژه آنلاین ایرانی پرداخته‌ایم.

مورد اول «تسکولو» است که در واقع نسخه ایرانیزه شده سرویس ترلو به شمار می‌آید. تسکولو روی ساخت فهرست‌های انجام کار متمرکز شده و با رابط کاربری صاف و ساده‌اش، ابزار محبوب هزاران - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ایرانیست که به ابزار مدیریت پروژه آنلاین احتیاج دارند. اما مورد دوم «میزیتو» نام دارد که یک سرویس بسیار خوش‌ساخت با رابط کاربری زیبا و دلنشین است و امکانات کامل‌تری از تسکولو در اختیارتان قرار می‌دهد.

و در نهایت به «بالونت» می‌پردازیم که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - هدف و رسالت اصلی خود را پیام‌رسانی حرفه‌ای قرار داده، چه به صورت شخصی و چه سازمانی. اما با این وجود امکانات بیشتری نظیر ساخت فرم نظرسنجی و برگزاری آزمون آنلاین را هم به کاربرانش ارائه می‌کند.

کلیه سرویس‌هایی که در ویدیو معرفی می‌کنیم، به صورت تحت وب در دسترس قرار دارند هر چند اگر تمایل داشته باشید می‌توانید روی پلتفرم موبایل هم به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone