🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38136.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افشای رندرهایی از طراحی ظاهری موبایل OnePlus 6

امروز رندرهایی تبلیغاتی از کیس های محافظ پرچمدار جدید وان پلاس یعنی OnePlus 6 در فضای مجازی منتشر شده که نمایی کاملاً واضح را از طراحی ظاهری موبایل مذکور را در اختیار ما قرار می ...

امروز رندرهایی تبلیغاتی از کیس های محافظ پرچمدار جدید وان پلاس یعنی OnePlus 6 در فضای مجازی منتشر شده که نمایی کاملاً واضح را از طراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - ظاهری موبایل مذکور را در اختیار ما قرار می دهد.

کمپانی سازنده تا امروز اطلاعات جسته و گریخته و تصاویر برش خورده متعددی را از پرچمدار سال ۲۰۱۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - خود منتشر نموده بود، اما این نخستین بار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - است که تصاویری کامل از این موبایل منتشر می شود. این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - تصاویر به لطف رندرهایی که OnePlus 6 را در مدل های مختلف قاب محافظ کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - Olixar نشان می دهد در اختیار ما قرار گرفته اند و تمام شایعات پیشین در خصوص موبایل مورد بحث را تایید می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان

در نمای ظاهری شاهد یک نمایشگر با حاشیه های بسیار کم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - و شکاف بالای آن هستیم. همین شکاف بود که حرف و حدیث های فراوانی را در فضای مجازی به راه انداخت. بدنه پشتی پرچمدار جدید وان پلاس نیز از جنس شیشه خواهد بود که خبر از احتمال بالای پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان

در این بخش یک ماژول دوربین دوگانه به همراه فلش LED و سنسور اثر انگشت با ابعادی نسبتاً کوچک جا خوش کرده اند. این نوع چینش سبب شباهت OnePlus 6 به پرچمداران جدید سامسونگ در بخش پشتی می شود. پورت USB-C در زیر دستگاه نیز قابل رویت است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان

انتظار می رود پرچمدار جدید وان پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) رونمایی شود. از جمله ویژگی های سخت افزاری گوشی مورد بحث می توان به بهره مندی آن از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره نمود. گفته شده دو سنسور ۲۰ و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر مشهد استان خراسان - ۱۶ مگاپیکسلی سازنده دوربین دوگانه OnePlus 6 هستند. در بالای نمایشگر نیز یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی جا خوش کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone