🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38143.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

قبض‌های کاغذی ایرانسل حذف می‌شوند، صورت حساب‌های دیجیتالی می‌آیند

ایرانسل استفاده از راه‌هكارهای متنوع و نوين دیجیتال جهت اطلاع از صورت‌حساب‌های خطوط دائمی را به‌جای دریافت قبض‌های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند. پیشنهاد استفاده از شیوه‌های دیجیتال دریافت صورت‌حساب‌های مشترکان با هدف حفاظت ...

ایرانسل استفاده از راه‌هکارهای متنوع و نوین دیجیتال جهت اطلاع از صورت‌حساب‌های خطوط دائمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - را به‌جای دریافت قبض‌های کاغذی به مشترکان خود پیشنهاد می‌کند.

پیشنهاد استفاده از شیوه‌های دیجیتال دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - صورت‌حساب‌های مشترکان با هدف حفاظت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - از محیط‌ زیست از سوی ایرانسل به دولت ارائه شده است. بر اساس این پیشنهاد قرار است تا مشترکان خطوط دائمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - با پیوستن به کمپین عدم استفاده از صورت‎‌حساب‌های کاغذی از راهکارهای جدید دیجیتال بهره بگیرند و از این طریق سهمی در جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان داشته باشند.

ایرانسل پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - این نیز برای دریافت صورت‌حساب‌های خلاصه یا کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - مشترکان خود مسیرهای جایگزینی معرفی کرده که از آنها می‌توان به استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - اپلیکیشن ایرانسل‌من (و یا نسخه وب این برنامه) و پست الکترونیکی و پیامک اشاره کرد. همچنین مدتهاست که مشترکان خطوط دائمی می‌توانند با وارد کردن کد دستوری  #2*1*555* از میزان بدهی خود مطلع شوند و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این نسخه‌ کاغذی صورت‌حساب‌ خود را درب منزلشان دریافت می‌کردند از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - این پس می‌توانند با مراجعه به نرم افزار «ایرانسل من» دریافت صورت‌حساب کاغذی را لغو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - و به گرفتن صورت‌حساب دیجیتالی روی بیاورند. اگر دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - به اپلیکیشن ایرانسل من به هر دلیلی برای این مشترکین وجود ندارد راه‌حل ساده‌تری به وسیله‌ کدهای USSD در نظر گرفته شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - مشترک می‌تواند با ارسال عدد 1 به 2465 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر نی ریز استان فارس - انصراف خود را از دریافت صورت‌حساب‌کاغذی اعلام کند.

مشترکان خطوط دائمی ایرانسل با مشارکت در این طرح علاوه بر جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع بی‌رویه درختان از هدیه ایرانسلی بهره مند خواهند شد که شامل 2 گیگابایت اینترنت با ترافیک رایگان یک ماهه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone