🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38129.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارکی از Moto G6 موتورولا افشای بهره مندی آن از پردازنده ای قوی تر

به طور حتم این یک خبر خوش برای طرفداران میان رده های موتورولا خواهد بود، چرا که بنچمارک تازه منتشر شده از موبایل در انتظار رونمایی Moto G6 این شرکت نشان می دهد که سازنده چیپست ...

به طور حتم این یک خبر خوش برای طرفداران میان رده های موتورولا خواهد بود، چرا که بنچمارک تازه منتشر شده از موبایل در انتظار رونمایی Moto - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - G6 این شرکت نشان می دهد که سازنده چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ را برای آن در نظر گرفته است.

همان طور که از نتایج - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - به دست آمده در جدول انتهای مطلب مشخص است بهره مندی از چیپست هشت هسته ای با کلاک هسته های ۲.۲۱ گیگاهرتز سبب شده تا میان رده موتورولا عملکرد نسبتاً خوبی را از خود به نمایش بگذارد. ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - این که جدول مذکور بار دیگر تایید می کند که نسخه مجهز - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی این موبایل از ۴ گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - رم برخوردار خواهد بود.

از دیگر مشخصات تایید شده موبایل مذکور می تواند به نمایشگر ۵.۷ اینچی آن با نسبت تصویر ۱۸:۹ و حاشیه های کم اشاره کرد. ضمناً در بدنه پشتی شاهد حضور دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی خواهیم بود و برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۶ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر جا خوش کرده است.

برخلاف بسیاری از میان رده های امروزی، سنسور اثر انگشت در میان رده جدید موتورولا همچنان در زیر دکمه فیزیکی هوم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران - قرار دارد. انتظار می رود این محصول با اندروید 8 راهی بازار گردد.

قرار است موبایل Moto G6 در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) و به همراه دو خویشاوند دیگر خود یعنی G6 Plus و G6 Play به صورت رسمی رونمایی شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر محمودآباد استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone