🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38126.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

انتشار اسکرین‌شاتی که به وجود یک نوار ناوبری جدید در اندروید P اشاره می‌کند

اخیرا اسکرین‌شاتی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید منتشر شده که به وجود یک نوار ناوبری جدید در اندروید P اشاره می‌کند. کاملا مشخص است که گوگل نمی‌خواسته این موضوع فعلا برای عموم آشکار شود، چرا که ...

اخیرا اسکرین‌شاتی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید منتشر شده که به وجود یک نوار ناوبری جدید در اندروید P اشاره می‌کند. کاملا مشخص است که گوگل نمی‌خواسته این موضوع فعلا برای عموم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران - آشکار شود، چرا که اسکرین‌شات دقایقی بعد از انتشار از روی وبلاگ برداشته شد. با این وجود طی همین مدت کوتاه عده‌ای توانستند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران - تصویر مذکور را ذخیره و آن را رسانه‌ای کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران

نوار ناوبری جدید به جای سه آیکن، از دو آیکن تشکیل شده و به نظر می‌رسد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران - دکمه مالتی‌تسکینگ در آن جای خود را به یک ژست حرکتی داده است. ضمنا دکمه هوم اگر چه بر سر جای خود باقی مانده، اما ظاهرش تغییر کرده و به شکل یک کپسول درآمده است. دکمه بازگشت نیز همچنان به قوت خود پابرجاست، اما گزارشات می‌گویند که در صورت عدم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران - استفاده شاهد محو شدن آن از روی صفحه خواهید بود.

گوگل هنوز نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده و معتبر بودن این اسکرین‌شات هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار داد. اما به نظر می‌رسد که شباهت زیاد دکمه کپسول مانند با آیکنی مشابه که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر رامسر استان مازندران - در رندرهای اخیر گوشی موتو Z3 Play دیده شده دلیلی است که احتمال شایعه بودن نوار ناوبری جدید برای اندروید P را کم‌رنگ‌تر می کند.

در هر صورت همه چیز در کنفرانس گوگل I/O که غول موتورهای جستجو ماه آینده در سن فرانسیسکو برگزار می‌کند، مشخص خواهد شد که این رویداد را به طور کامل در دیجیاتو برایتان پوشش خواهیم داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone