🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38139.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دادگاهی در روسیه حکم به فیلترینگ فوری پیام‌رسان تلگرام در این کشور داد

دادگاهی در روسیه اخیراً حکم به مسدود شدن اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در این کشور داده است. این حکم بعد از ماه ها جدال بین تلگرام و سازمان نظارت بر ارتباطات جمعی و رسانه های ...

دادگاهی در روسیه اخیراً حکم به مسدود شدن اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در این کشور داده است. این حکم بعد از ماه ها جدال - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان - بین تلگرام و سازمان نظارت بر ارتباطات جمعی و رسانه های روسیه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان - صادر شده است. سرویس امنیتی فدرال روسیه (یا به اختصار FSB) خواستار دسترسی به اطلاعات کاربران تلگرام از طریق کلیدهای رمزگشایی است اما تلگرام حتی بعد از حکم پیشین دادگاه هم از همکاری سر باز زد.

خبرگزاری Tass روسیه گزارش می دهد که این اپلیکیشن پیام رسان، بعد از حکم اخیر دادگاه «فوراً» از دسترس خارج می شود و این فیلترینگ تا زمانی که تلگرام کلیدهای رمزگشایی را در اختیار FSB قرار دهد به قوت خود باقی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان - می ماند.

هنوز مشخص نیست که این فیلترینگ دقیقاً چقدر فوری است، اما خبرگزاری فایننشال تایمز گزارش می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان - دهد که مسدودیت تلگرام احتمالاً به محض برگزاری دادگاه تجدید نظر این کمپانی طی ماه آتی میلادی صورت خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان - گرفت.

کشور روسیه در سال 2016 میلادی قوانینی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر منجیل استان گیلان - ضدتروریستی به تصویب رساند که به تبع آن، از سرویس های پیام رسان خواسته می شود تا امکان رمزگشایی پیام ها را در اختیار مقامات قرار دهند. از همان زمان تلگرام در حال به چالش کشیدن این قوانین تازه بوده است. در حال حاضر پاول دوروف، موسس و مدیرعامل تلگرام نسبت به خبر اخیر واکنشی نشان نداده اما گفته می شود که بعد از صدور حکم دادگاه، که 24 ساعت زودتر از برنامه ریزی پیشین و بدون هشدار قبلی انجام شده، وی وکلای خود را از دادگاه خارج کرده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone