🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38131.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر پس زمینه بهاری گوگل و اشاره ای احتمالی به نام رسمی اندروید P

کمپانی گوگل به تازگی و به مناسبت فصل بهار چند تصویر پس زمینه جدید را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده که در یکی از آنها نکته ای جالب وجود دارد. نکته ای پنهان که ...

کمپانی گوگل به تازگی و به مناسبت فصل بهار چند تصویر پس زمینه جدید را در حساب اینستاگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان - خود منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرده که در یکی از آنها نکته ای جالب وجود دارد. نکته ای پنهان که احتمالاً اشاره ای است به نام نسخه بعدی سیستم عامل موبایل این شرکت یعنی اندروید P.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهاندر تصویر مورد بحث مجموعه ای رنگارنگ و جذاب از انواع بستنی های چوبی به چشم می خورد. همین مسئله سبب شده تا عده ای حدس بزنند که نام رسمی اندروید بعدی «Popsicle» یا همان «بستنی چوبی» باشد. نامی که با حرف P آغاز می شود و به عنوان یک خوراکی تمام شرایط لازم برای تبدیل شدن به نام نسخه ای از سیستم عامل ابزارهای موبایل گوگل را داراست.

با این همه هنوز کاندیداهای جدی دیگری نیز در میان هستند. از جمله «Pineapple Cake» (کیک آناناسی)، «Parfait» (نوعی دسر)، «Pancake» (پنکیک) و «Pumpkin Pie» (کلوچه کدو حلوایی).

تجربه های گذشته نشان می دهد که گوگل فرصت زیاد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان - علاقه شدیدی برای سر به سر گذاشتن با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان - مخاطبان در این زمینه دارد و می بایست برای باخبر شدن - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرین شهر استان اصفهان - از نام قطعی نسخه آینده سیستم عامل اندروید منتظر سرنخ های بیشتری باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone